Hej SEO eksperter. 1) 3 artikler (på 3 forskellige domæner) med hvert et link til min side |
Helt klart mulighed 1 :)
Hej SEO eksperter. 1) 3 artikler (på 3 forskellige domæner) med hvert et link til min side |
Compack pluk og pak lagerhotel
Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager
Helt klart mulighed 1 :) |
Kristian Ole Rørbye
Hej Poulsgaard Jeg syntes ikke svaret er et enten eller. Hvis du får mulighed 1, så er der jo forskel på om de 3 artikler kommer fra ekstrabladet, bt og berlinske eller 3x hannes blog Og samme scenarie kan sættes op om nr. 2, hvis du kan få 3 links til din side fra ekstrabladet, eller 3 fra hannes blog, så er værdien også forskellig. Der er også forskel på om der er 1 link i en tekst med 300 ord, eller 3 links med en tekst med 300 ord. Så mit svar må være, hvorfor gå efter den ene eller den anden, når du kan gå efter begge? Linkbuilding er en løbende opgave, man hele tiden skal udføre og nogle gange får man 1 link fra en side, andre gange får man måske 1000, man skal tage det hele med, så længe det ikke er links fra spam sider. |
https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.
Svaret er helt klart nr. 1. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Kommer an på branche og styrke af domænet. Hvis jeg har en side om lån, vil jeg da 100 gange hellere have 3 links fra Danske Bank, end jeg vil have links fra Hanne, Benny og Iben's blogs. Så kommer helt an på hvilke domæner vi snakker om. Generelt set er det dog bedre at få tre links fra tre forskellige sider, men kommer som sagt an på styrken af de links, og så om de er i samme niche mm som din side. |
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk
Ja, 3 gode links fra 3 forskellige domæner vil ALTID være bedre end 3 links fra samme domæne. Ingen tvivl der. |
Kristian Ole Rørbye