Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flere links fra samme side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO eksperter.
Hvad er at foretrække i forhold til linkbuilding:

1) 3 artikler (på 3 forskellige domæner) med hvert et link til min side
2) 1 artikel med 3 links til min side

Rent linkjuice mæssigt tænker jeg at 1 er det bedste, men at det skal varieres i forhold til at have en naturlig linkprofil?

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart mulighed 1 :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Poulsgaard

Jeg syntes ikke svaret er et enten eller.

Hvis du får mulighed 1, så er der jo forskel på om de 3 artikler kommer fra ekstrabladet, bt og berlinske eller 3x hannes blog

Og samme scenarie kan sættes op om nr. 2, hvis du kan få 3 links til din side fra ekstrabladet, eller 3 fra hannes blog, så er værdien også forskellig.

Der er også forskel på om der er 1 link i en tekst med 300 ord, eller 3 links med en tekst med 300 ord.

Så mit svar må være, hvorfor gå efter den ene eller den anden, når du kan gå efter begge?

Linkbuilding er en løbende opgave, man hele tiden skal udføre og nogle gange får man 1 link fra en side, andre gange får man måske 1000, man skal tage det hele med, så længe det ikke er links fra spam sider.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret er helt klart nr. 1.

Det viser de analyser der er lavet mht ranking og sammenhæng med forskellige faktorer.

Ellers ville det også være unfair og enormt nemt at manipulerer rankings.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer an på branche og styrke af domænet. 

Hvis jeg har en side om lån, vil jeg da 100 gange hellere have 3 links fra Danske Bank, end jeg vil have links fra Hanne, Benny og Iben's blogs. Så kommer helt an på hvilke domæner vi snakker om. 

Generelt set er det dog bedre at få tre links fra tre forskellige sider, men kommer som sagt an på styrken af de links, og så om de er i samme niche mm som din side. 

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, 3 gode links fra 3 forskellige domæner vil ALTID være bedre end 3 links fra samme domæne. Ingen tvivl der.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)