Jeg er igang med at åbne 3 webshops (mynewart.se, mynewart.de og mynewart.nl) (Sverige, Tyskland og Holland) - OBS. alle siderne er ikke helt færdige, så der behøves ikke påpeges manglende oversættelser/opsætning mm. :)
De er alle lavet i Wordpress og er alle hostet Unoeuro.
Da hastighed jo er en ranking-faktor rent SEO-mæssigt vil jeg meget gerne have siderne helt i top. Hvem skal man have fat i til at gøre sådan et stykke arbejde?
Og vil dét at skifte Unoeuro ud med en anden server alene kunne give et løft?
Jeg synes selv, at siderne loader ganske fornuftigt rent brugermæssigt, så det er mest for SEO- delen, at jeg gerne vil have dem optimeret.
Mvh
Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.
Og her vil du se at du har masser af muligheder for at lave forbedringer til din side.. Første gang jeg gik ind på siden tog det 3,5sek for mig at se hele siden.. Dette er for lang tid, den skal helst ned på omkring 1sek.
P.S. Husk at komprimerer dine billeder, det vil hjælpe på hastigheden.
Det var egentlig med henblik på en anbefaling til en person/firma, der var super skarpe til det - da jeg rigtig gerne vil ramme 90+.
Jeg har dog lige installeret 3 plugins (kraken, w3 total cache og Better WordPress Minify). Og selvom jeg stort set ingen kendskab har til WordPress var de jo lige til at sætte op, og har da givet siderne et kæmpe løft allerede.
Jeg er dog ikke helt i mål, og en anbefaling til en, der kan klare sådan et job modtages gerne. :)
(eller andre gode plugions, der kan hjælpe)
MVh
Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.
Husk endelig på, at Pagespeed tool kun er et vejledende værktøj, der ikke tager højde for hvilken platform du anvender og hvor i verden dine kunder befinder sig.
Det vil som sådan ikke give ydersligere SEO værdi fordi du rammer 95 eller 89 i Google pagespeed.
I langt de fleste tilfælde vil der være forbundet meget store udfordringer med at få et Wordpress siye helt til tops, da dit tema ofte vil kræve både CSS og scripts loaded som gengivelsesblokeret.
Her kan du inline din CSS i din body, men det kræver manuel kodning og er sjældent arbejdet værd.
Har du minificeret de fleste CSS filer og scripts og sørget for korrekt load samt komprimerede billeder (og renset database) ja, så er du fint på vej.
Selve hostingen har naturligvis også meget at sige.
CDN kan du se på, hvis du har mange internationale kunder, men det er ikke altid et must.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media