Hej... Jeg skal til at skrive fagprøve. Jeg er kontorelev. Jeg har valgt at skrive om at implementere et nyt system på arbejdspladsen, der hedder ProNestor. Vi er lidt gammeldags. Når vi skal bestille forplejning til et møde skal vi udfylde et A4 ark og aflevere det til vores kantine og hvis der så skal ekstra på eller nogle melder fra, skal der afleveres et nyt A4 ark med ændringerne på. Så skal man bestille mødelokale, derefter skal der bestilles opstilling. ProNestor hjælper med at man gør det hele på én gang og hvis der er ændringer sker det automatisk. Jeg skal derfor prøve at finde et andet system der kan gøre det samme og så sammeligne dem. Til eksamen skal jeg fortælle noget nyt, jeg må ikke fortælle om det jeg har skrevet. Derfor ville jeg finde et andet system som jeg så kunne gå til eksamen med. Indtil videre har jeg ikke haft noget held med at finde noget, men håber der er nogle derude der kender et godt system og vil hjælpe en med sin fagprøve. |
Du kan prøve med RoomBooking se http://www.bmgsoftware.com/products/room-booking.aspx
Det kører på ms access eller ms sql. I ny version er der adgangbegrænsning, nye rapporter..
Det indeholder dog ikke booking af forplejning...