Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clickbait ligende funktion i HTML

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er der nogen der ved om det er muligt at lave en Clickbait ligende funktion i HTML?

f.eks.

Jeg har en hjemmeside, hvor forskellige personer har mulighed for at få ting solgt f.eks. t-shirts, hver gang en kunde klikker på en t-shirt, får jeg lad os sige 1 kr. 

er det muligt at lave det i html? 

eksemplet er et tænkt eksempel

tak på forhånd

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke clickbait.... Clickbait er et udtryk for at lokke brugeren til at klikke på et link. Eks: "Da han så beskeden blev han chokeret"..

Det du er ude efter er noget andet. Det er ikke HTML du skal have fat i der men en del serverside script. Du skal så samarbejde med nogle der sælger de t-shirts eller der kan betale dig...

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, nu var det med t-shirtnes bare et eksempel, men idéen omkring det er det samme. så der er ikke et plug in in html, som gør det jeg efterlyser? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste jeg kan komme på er Google Ads du kan have på en hjemmeside og når folk klikker på annoncerne så får du penge ud af det.

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så kan det godt være det jeg havde i tankerne ikke kan lade sig gøre... 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Hjorth:
Okay, så kan det godt være det jeg havde i tankerne ikke kan lade sig gøre...

Det var hurtigt du gav op :p

Når en besøgende trykker på et element skal der ske noget, så langt er jeg med. Men hvad er det der skal ske? Hvad skal den besøgende se? Hvad skal du kunne se?

Er det KUN HTML, eller har du mulighed for andet? (PHP, JavaScript?)

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke blot ganske almindelige affiliate marketing du blot eftersøger, hvor du får betaling for klik + klik der generere til salg?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

okay lad mig prøve at give et andet eksempel: der er listet end masse profiler op ved siden af hinanden, med et profil billede. Jeg klikker så frem og tilbage mellem profilerne, de profiler jeg klikker på, skal så betale for antal klik, den betaling skal så ske til mig, fordi det mig der har siden f.eks. giver det bedre mening? det tænkt som en hjemmeside. men eksemplet er ikke det koncept jeg har i tankerne, men hele pointen minder meget om det 

giver det bedre mening? 

for at svare på dit spørgsmål, så er jeg igang med at lære at bruge java som programmeringssprog, så det er selvfølgelig en mulighed på sigt ;) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Tag Manager kan gøre det, men her kan du først se det bagefter: https://support.google.com/analytics/answer/1136920?hl=da

Men på sigt, siden der er penge involveret, ville det nok være smartere at bygge det selv og holde styr på det, således at du for eksempel kan se misbrug e.lign. Det vil være den bedste løsning hvis du løbende hæver penge fra en konto for hvert klik.

Det giver dig også mulighed for f.eks. at tillægge korte besøg mindre værdi end de lange. Så folk der hurtigt bladrer gennem en masse profiler ikke kommer til at koste profilernes indehavere en masse penge uden nogen værdi.

Personligt ville jeg bruge PHP og logge alt i en database, fordi jeg kender det og ved hvordan jeg skulle bygge de her funktioner, men det er ikke sikkert det er det bedste/hurtigste.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

så hvis jeg har forstået det rigtigt, så er google tag manager en funktion der gør det muligt at se, brugerens adfærd, hvor de klikker og hvor langtid de er på en given side? så ved hjælp den funktion, kan jeg selv strikke en kode sammen som gør, det muligt at få betaling afhængig af, hvor mange der klikke på en profil? 

God pointe med at korte besøg får tildelt en mindre værdi ;) 

har ingen idé om, hvad PHP er, men det kan jeg lige sætte mig ned og læse på ;) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)