Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor vil du ikke klikke på 'Kom i gang'?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Vi har i en længere periode haft stor succes med vores setup, i forhold til at få folk til at registrere sig på vores Platform. Desværre, har vi så på det seneste oplevet at folk dropper ud, uden at have interageret med vores primære CTAs, der omhandler at komme i gang.

Det kunne være super fedt at høre noget feedback, omhandlende hvorfor du ikke vil klikke på 'kom i gang' (og øvrige knapper)? Hvad er det vi mangler? Har det med troværdighed at gøre? Manglende information? Er du i tvivl om konceptet?

På forhånd tak til alle!

Hjemmesiden er: https://alfabeto.dk

Venlig hilsen
Sebastian

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Når jeg lige umiddelbart kigger på siden, tænker jeg, hvem er disse tekstforfattere og kan de finde ud af det? 
- Kan du evt. få billeder af dem og tidligere fuldførte opgaver? Her må det jo gerne være de super fede tekster, så man kan se hvor godt det potentielt kan være. Går ud fra der også kunne være noget konkurrence forfatterne imellem, for at blive vist på forsiden med deres reference og troværdighed så de får flere opgaver? 

Håber det kan hjælpe

Med Venlig Hilsen

Martin Christensen

[Manuelsignatur med links udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian, 

Super fed platform! 

- Jeg anbefaler, at I splittester ordvalget. Lige nu, så vidt jeg lige kan se, bruger I "Find din tekstforfatter" og "Kom i gang" - evt. prøv med nogle andre ord også. 

- På forsiden ville jeg indsætte den primare CTA flere steder, da den sagtens kunne indsættes under "4 hurtige fordele". 

- I skriver "Ved klik på «Tilmeld» accepterer jeg Alfabeto’s handelsbetingelser", hvor jeg tror, det lyder mere menneskeligt at skrive "Ved at klikke på..." eller "Ved tilmeldning accepteres..." 

- Sektionen "Sådan virker det" på smartphone, ville jeg måske opbygge således at man kan slide. Det tager mindre plads nedad forsiden og det aktiverer brugerne. 

- "Tilmeld"-knappen på telefon kan godt gøres dobbelt så stor ved pop-up

- Ved udfold af menuen på smartphone bør "Kom i gang" være med hvid skrift, i stedet for den sorte på grøn bg. 

- Menuen virker også meget rodet og ubalanceret på telefonen, når man folder den ud. 


I er godt på vej, men der er stadig nogle ting, som lige kan strammes lidt op. Sig til hvis jeg skal hjælpe :-)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Der er kommet en masse god feedback, både her i selve tråden, men også over vores chat :-)

Det er noget vi allerede har taget til os, og vil opdatere i løbet af de kommende dage.

Fedt med så hurtig respons!

Rigtig god dag til jer alle :-)

Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres side er venlig og imødekommende og den eneste grund til at jeg ikke klikkede på "kom igang knappen" var at jeg ikke har brug for nogen tekstforfatter.

Alt det bedste herfra.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)