Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sammen med en kollega, har jeg lavet www.faxehesteterapi.dk

Feedback, ønskes på dessign og brugervenlighed.

Seo sidder der allerede nu folk på, som de tager sig af i hurtigst muligt.

På forhånd tak

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Du skriver at der bliver lavet SEO lige nu. Og det er jo fint.

SEO er jo også mere tekst, originale billeder, og ikke som under Terapi, et billede fra nettet. Der skal selvfølgelig være https på siden og måske skal de 3 www væk. Men det ved kun du. Og det er der jo styr på :-)

Jeg kan se at mange har lavet sider der minder om jeres. Tro over for emnet og hesten i focus. Der er ikke så meget at kigge på, men der er masser af information. Og det mangler i at få på siden. Siden er ikke noget som man bruger så meget tid på som kunde, og det er synd at i ikke lægger informationer om terapi på forsiden. Det ville med det samme give et overblik over det i laver.

Og så kan man kigge rundt på billeder osv. bagefter.

Jeg så at i tager et beløb plus moms for en time. Det er fint nok, men så skal i lige skrive jeres CVR-nummer på siden. Det er noget Google kigger på og i høj grad kunderne. Husk også at fortælle hvordan folk betaler. Regning, overførsel, kort eller Mobile Pay.

Forøvrigt er SEO ikke noget man bare tager sig af, Det er en lang og sej proces som skal holdes ved lige hele tiden for at være effektiv. Links fra andre sider er den bedste måde at få siden op i Googles resultater, men det skal være naturlige links. Ikke 20 links der pludselig kommer samme dag.

Hvis i får lavet SEO af et firma, så spørg hvad der sker når eller hvis jeres samarbejde stopper. Nedtager de så alle links eller ??? Husk at få deres svar skriftligt. Ellers kan det være penge lige ned i toilettet.

Forøvrigt skal i kun skrive om cookies hvis i har tredieparts cookies. Og det har i nok ikke,

// Lars

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Designet er nok lidt for amatøragtigt. Hvor meget der skyldes manglende færdigheder og/eller kendskab til systemet/skabelonen, kan jeg ikke se. Men billederne her er bare et eks. på, at det let kan gøres bedre

Der er også en masse tomme P tags - linjer uden indhold

www.faxehesteterapi.dk og www.faxehesteterapi.dk/velkommen viser samme indhold - DC, så det bør I også få styr på

Et større billede "sælger" bedre

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Først og fremmest tillykke med jeres nye side!

Ved første lille kig var det første der slog mig al den unødvendige "white space" på de fleste sider.

Skriftstørrelsen virkede også en anelse til den lille side, men det er måske smag og behag - eller også al white space'en der gav det indtryk.

Nu skriver du, at I har SEO-folk på - de bør så bl.a. også se på sidens titler, der er vigtige for bl.a. klikrate i Google. Lige nu er sidetitlerne automatiserede ud fra "Sidetitel + Firmanavn".

Håber at det kunne bruges. :-)

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for input, alt bliver taget i mod med kyshånd..:-)

Lige handler det 1. og fremmest om at få lidt trafik til siden, hvilket kræver indexering.

Et link herfra eller fra G+ plejer at sikre lynhurtig indexering, hvilket ikke er sket endnu, her ca 48 timer efter. Det undrer mig.

Jeg har tjekket både kildekode og robots.txt og der er, som jeg ser det ikke noget der forhindre crawl af sitet.

Er der nogen der kan hjælpe her?

Siden er opsat i et tillægsmodul til economic, jeg kender det ikke som CMS system, og ville normalt heller ikke anbefale det.

Så hvis nogen kan se noget jeg ikke kan, vil jeg blive glad..:-)

Og igen, tak for input indtil videre.

Dbh

Ulrik

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Menuen på mobil måtte gerne være større, altså knappen man trykker på. Ellers synes jeg siden virker let og overskuelig.

[Manuel signatur med links udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik, jeg kan se at Google har indekseret nogle af jeres sider nu :-)

https://www.google.dk/search?q=site%3Afaxehesteterapi.dk

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)