|
Hej, håber dette er lagt i den rette kategori. |
Det lyder mystisk - har du taget kontakt til dem for at høre om det måske er en fejl?
Debat
|
Hej, håber dette er lagt i den rette kategori. |
|
Det lyder mystisk - har du taget kontakt til dem for at høre om det måske er en fejl? |
Aufini er en hjemmeside hvor du som au pair eller familie kan møde hinanden
|
Ja, har ringet og skrevet mail, de bekræfter også opkrævningen. Men ja, jeg er helt uforstående i denne sag. Så kan alle jo bare sende en opkrævning, for noget der ikke er aftalt. |
|
Skriv en mail til dem og sig at du ikke ønsker at deltage i julebelysningen og at de ikke skal sætte belysning op foran din butik og at du derfor ikke betaler den modtagne regning. Mvh Jørgen |
juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder
retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu
|
Det har jeg gjort klart for den, dog fastholder de deres opkrævning. Det spørg jeg om dette er lovligt at de gør sådan, samt om det juridisk er ok |
|
Det er ikke lovligt med mindre du kan finde punktet et eller andet sted i din lejekontrakt f.eks (kræver medlemskab af xxxx) I så fald kan du bare lade være med at betale. vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Vis er enige om at julebelysning er pænt, samt det er dejligt at se på. Jeg er bare forundret over måde, denne forening vælger uden varsel at opkræve for dette. |