Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

WEBSHOP FEEDBACK:
Jeg har i noget tid arbejdet på min kommende webshop og føler selv at jeg så småt er ved at være klar til at lancere den. Jeg vil kunne dog godt lige tænke mig noget feedback på den :)

PS: Billederne på slideren skal selvfølgelig ændres :)

Webshop:

https://brandsoutlet.dk/da/ 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Først og fremmest vil jeg lige pointere, at jeg er booket 3 uger ud i min kalender. Men det skal ikke holde mig fra at give dig lidt feedback.

Jeg vil ikke gøre det særlig langt. Men hellere kort og godt. Overordnet set synes jeg førstehåndsindtrykket er rigtig skidt. Det ligner der er smidt et tema på uden man overhovedet har været inde og prøve at modificere lidt i det. 

Jeg kan derfor anbefale dig, at du undersøger nærmere mulighederne for at skifte til Shopify, fordi du kan få et godt setup der uden at investere penge det store.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Fra  M&S Marketing I/S Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel :-) 

Det er et rigtig flot site! Dog synes jeg måske, at billederne af pigen og drengen midt på siden bliver trukket lidt brede i det? Og jeg synes måske også baggrunden på logoet i bunden af siden skal væk, men ellers er det da bare godt! 

Mange hilsner

Katja

Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser overordnet fint ud, men mange ting står på engelsk, selv nogle af produktbeskrivelserne, hvilket er lidt underligt på en dansk Shop😊

WeTeach.dk - Danske hobby-kurser online | Lær f.eks. at hækle, strikke, male eller fotografere!

Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor henne ser du engelsk udover produktbeskrivelserne? :) Har nemlig forsøgt at oversætte så meget jeg overhovedet kunne 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tillykke med din nye shop! :-) Lige et par små kommentarer herfra:

Miks af ental og flertal ved kategorierne "Herre" og "Kvinder" skurrer lidt i øjnene på mig, men det er måske bare mig hehe. Overvej at vælge om begge skal være ental eller flertal. Til sammenligning bruger Zalando "Dame/Herre" og Boozt "Mænd/Kvinder".

Nogle af URL'erne indeholder tilfældige tal, andre ikke. Jeg ville fjerne tallene fra URL'erne (/12-billigt-toej-til-kvinder, /15-billige-tasker osv.).

Nogle URL'er indeholder "/content/" (fx /da/content/3-handelsbetingelser) - i dette eksempel ville jeg fjerne "content/3-" for kortere og mere læsevenlige URL'er.

På en produktside kan jeg ikke få lov til at scrolle ned og se footeren, fordi der automatisk loades flere produkter/sider når man scroller ned (/12-billigt-toej-til-kvinder#/page-19)... Ikke sikker på hvad "normal praksis" er her, men tjek og overvej om alt er som det skal være.

"Mine adresser" eller "Dine adresser". Linktekst siger "Mine", URL siger "dine"... der ville jeg rette URL.

Lidt off-topic, men din Facebook-side har URL'en "/Brandsoutletdk-1387969701320330". Den ville jeg smukificere til "/Brandsoutlet.dk" (ligesom du har gjort med Instagram).

Hvis jeg klikker på Ønskeliste, kommer jeg til en 404-side... "Denne side er ikke tilgængelig".

I menuen er "Produktsammenligning" forkortet til "Produktsammenlign."... er der ikke plads til de sidste tre bogstaver "ing"?

Det var lidt herfra, håber at det kan bruges...

Vh, Bjarke

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Tilmeldt 5. Nov 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

mikkelbjensen:

Hvor henne ser du engelsk udover produktbeskrivelserne? :) Har nemlig forsøgt at oversætte så meget jeg overhovedet kunne 

Jeres Piquadro - CA1591X2 har f.eks. engelsk beskrivelse. Derudover står der også "view more" og "new" istedetfor "Se mere" og "Ny vare" :-)

WeTeach.dk - Danske hobby-kurser online | Lær f.eks. at hækle, strikke, male eller fotografere!

Tilmeldt 23. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den gode respons alle sammen :) Har noteret feedbacken og kan godt se der er nogle ting som lige skal rettes til :D

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)