Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig erhvervskonto/NemKonto til startup?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg er lige nu på udkig efter en billig bank til en startup – og det er ikke helt nemt! Jeg tænker, at der er andre herinde, der er i samme båd lige nu...

Jeg skal bare bruge en basis-NemKonto uden kredit, vejledning eller andre fordyrende led.

Arbejdernes Landsbank så billige ud på deres hjemmeside, men efter en snak med dem står det klart, at de ligger i den dyre ende med 3.000 kr. i oprettelse og 750 kr. i kvartalet.

Sparekassen Kronjylland koster 2.000 kr. i oprettelse og 125 kr. pr. måned.

Merkur Bank tager 3.500 kr. i oprettelse plus løbende gebyrer.

Underligt nok er den billigste, jeg indtil nu har stødt på, Danske Bank med 2.000 kr. i oprettelse og 99 kr. pr. måned.

Er der nogen herinde, der kender til aktuelle priser, der er lavere end dem hos Dankse Bank?

Pft. og go' weekend,
Bjarke Karlberg

[Manuel signatur med links udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke.

Vi fik oprettet en "Basic" erhvervskonto hos Sydbank gratis pga. deres tilbud om gratis erhvervskonto til under 30 årige.


De var dog ikke helt villige til at give den fra start, selvom jeg kunne linke til deres tilbud på deres hjemmeside så forvent lidt modstand, men bare hold fast i de skal overholde deres tilbud.

Kan du måske benytte dig af samme tilbud?

Mvh. Martin

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik oprettet min gratis ved danske bank.(For mange år siden) Jeg har dog også alt andet der. 

Det plejer at være billigst der, hvor du har forretning i forvejen. 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, tak for tippet, dem vil jeg tage kontakt til og se hvad de kan tilbyde...

Og hej Claus, tak for indspark. Jeg tror at bankerne i de senere år har strammet skruen - Danske Bank har i første omgang holdt fast i standardpriserne på trods af, at den ene af hos har større indlån og aktiviteter hos dem.

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt klart strammet og det koster noget flere steder - ja næsten alle idag

DDB 2000 er netop fordi en af jer har en masse privat hos dem - ellers er det 4000 kr

Det er blot at jage rundt - men regn med et par tusinde nok ikke er så dumt at ramme her i okt 2017 - se http://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/ny-konto-i-banken.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for indspark og link - linket virkede ikke, men fandt frem til https://johnhannover.blogspot.dk/2017/10/ny-konto-i-banken.html

Og ja du har ret i de 4K kan jeg se... jeg afventer lige svar fra et par andre banker, men det tyder på, at der ikke rigtigt er bedre tilbud på markedet p.t.

Vh, Bjarke

[Manuel signatur med links udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Tilmeldt 22. Oct 17
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener Spar Nord tager 800kr om året

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Karlberg:

Hej John

Tak for indspark og link - linket virkede ikke, men fandt frem til https://johnhannover.blogspot.dk/2017/10/ny-konto-i-banken.html

Og ja du har ret i de 4K kan jeg se... jeg afventer lige svar fra et par andre banker, men det tyder på, at der ikke rigtigt er bedre tilbud på markedet p.t.

Vh, Bjarke
Astapor

Fint - jeg har korrigeret som linket virker - godt du så det https://johnhannover.blogspot.dk/2017/10/ny-konto-i-banken.html er helt korrekt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)