Hej Aminoer Vi er nye herinde og er blevet opmærksomme på siden, da vi googlede vores problem..."vi har en del besøgende på vores hjemmeside www.startpackage-Malaga.com men ikke mange køber" Vi er ret frustrerede. Har arbejdet med hjemmesiden i over 1 år nu. Kunne vi få nogle kommentarer til vores side: Giver siden et hurtigt overblik over vores service/mission? Det gennemsnitlige ophold på siden ligger på 1,75 min. Det ville være fedt med kommetarer at komme videre på På forhånd mange tak for jeres input |
Feedback, design, overblik, SEO mv
- 1
|
Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)
Jeg synes måske brugen af farverne (Især de gule) leder tankerne hen mod Netto |
Aufini er en hjemmeside hvor du som au pair eller familie kan møde hinanden
|
Jeg er enig med Abildgaard i at siden kan virke lidt rodet. |
Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)
Jeg ville klart tage et kig på loget, som i mine øjne ikke virker særlig professionelt. Faktisk ville jeg måske ligefrem bare skrive jeres domæne med tekst instedet for logoet indtil i har fået lavet et der lidt pænere :) Ellers en udemærket idé! |
WeTeach.dk - Danske hobby-kurser online | Lær f.eks. at hækle, strikke, male eller fotografere!