d. 10-12-2009
Ansøgning vedr. trappevask
Jeg Heidi Nygaard tillader mig hermed at søge stilling hos dig som trappevasker meget gerne på fuld tid ellers så mange timer så muligt.
Jeg hedder, Heidi og er en glad og udadvendt pige på 28 år, som bor sammen med min kæreste, og mine 2 børn på en lille gård i Dianalund.
Jeg har en masse af gå på mod og let til smil.
Ved at ansætte mig, får du en trappevasker, som kan arbejde selvstændigt og som samtidig er god til at indgå som en aktiv del af et team. En trappevasker som er udadvendt, positiv, og har et godt humør og som vil yde præcision i dagligdagen.
Af personlige egenskaber kan jeg fortælle, at jeg er fleksibel, kreativ, pligtopfyldende, tålmodig, selvstændig har et stort gå-på-mod, og har gode samarbejdsevner.
Jeg er vant til at arbejde under pres og stresset situationer, men kan stadig bevare det store overblik og havde begge ben på jorden når det virkelig gælder.
Grunden til at jeg skriver denne ansøgning til jer, er fordi jeg søger nye udfordringer og fordi jeg søger et job på fuld tid. Jeg er villig for at køre til København hvis det er der jobbet er. Jeg ved hvordan det er at vasketrapper der jeg har været ansat i Anders Andersen`s Rengørningsforam hvor jeg vaskede trapper.
Jeg håber at overstående har vagt jeres interesse, & håber snart at høre jer.
Skulle der være yderlige spørgsmål er i meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 28 90 70 39
eller e-mail heidi-3101@hotmail.com
Venlig Hilsen
Heidi Nygaard
Kragerupvej 1
4293 Dianalund
Tlf.: 28 90 70 39
Udtalelse fra tidligere sted:
Udtalelse vedr. Heidi Nygaard Nielsen.
Heidi har været ansat i Dansk Rengøringsservice i ca. et halvt år som vikar. Hun har været meget mødestabil, præcis, ansvarsfuld og dygtig til sit arbejde. Heidi har haft en del forskelligartede opgaver, som hun har udført tilfredsstillende og selvstændigt.
Dansk Rengøringsservice har været glade for at have Heidi ansat, og hun er vellidt blandt kollegaer og kunder.
Med venlig hilsen
Jane Nielsen
Dansk Rengøringsservice
Tlf. 28 69 68 92