Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser/trappevasker søges?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vinduespudser/trappevasker søges til et mindre nyopstartet rengøringsfirma.

Vi tilbyder en attraktiv løn, mulighed for indflydelse på virksomheden og muligheden for at være med fra starten.

Jeg ønsker at ansætte en erfaren og servicemindet vinduespudser.

Med venlig hilsen k. Larsen. 

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35

Hej K. Larsen.

Mit navn er Camilla Buch Schmidt, jeg er en pige på 16 år, og bor i Glostrup.

Det ville være vildt dejligt at jeg kunne komme til at hjælpe med trappevaskning, eller hvad der nu er brug for? Smile

Jeg arbejder hos en familie to dage om ugen, hvor jeg gør rent, og kunne godt tænke mig at gøre det flere steder?

Jeg har erfaring med børnepasning, og har også været i praktik en del gange i børnehave, og sfo. (:

- Hvis du/I kan bruge mig, så kan i kontakte mig på 20651347 .

Knus Camilla .

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:45

til undertegnet

32 år gammel uddannet idrætspædagog fra ballerup seminariet har før hen arbejde som trappevasker inde i byen i en år række er træt af livet som pædagog og kunne se det som et udfordring at starte i dit firma kan nås på

tlf: 50710060

med venlig hilsen

tomm jensen

tomlassejensen@hotmail.com

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:40

Hi. I am Ramon. I speak English but I can understand Danish. I do professional window cleaning and stairs washing. Please contact me if you need my help. I have my own company Lumsden Services.

Tlf 22844457

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:23

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 05:28

Stabilt kvalitetsbevist Rengøringsfirma der uden tvivl levere Byens Reneste Rengøring

Vi levere rengøring / vinduespudsning / Trappevask / Kontorrengøring / Hovedrengøring / Byggeplads oprydning / byggeplads klargøring / skurvogns rengøring / interne- eksterne flytninger )
har de et behov der ikke står her så hold dig ikke tilbage send en forespørgelse og så skal vi nok give dig et rimeligt tilbud

Vi leder efter kvalitetsbevidste Entreprenører / Kontorer / Institutioner / Skoler / Boligforeninger som har behov for en erfaren kvalitets bevidst samarbejdspartner

Ingen opgave er for lille og ej heller ikke for stor.

med priser inden for trappevask fra 89,- eksl. moms pr 4.etages opgang eller en timebaseret ordning fra kun 195,- eksl moms.
Er alle vores konkurenter slået ud af spil, der er derfor ingen grund til at holde dig tilbage!

Alle vores medarbejdere er Stabile, DANSK TALENE og kvalitetsbeviste medarbejdere.

Der er desuden fremvist straffeattest på alle ansatte før ansættelsesstart.

Vi udlejer også mandskab ( Rengøring / Nedrivning / Byggeplads arbejde / Arbejdsmænd / vinduepudsning ) Kontakt for mere info

Vi tilbyder nu også døgn service, det vil sige at hvis de har et akut problem ( alt lige fra opkast i opgang, mindre rengørings opgaver hos virksomheder / butikker osv)
står vi til rådighed 24/7/365

Alle vore medarbejder er Danske, så ingen frygt for dårlige kommunikationsmuligheder

Vore medarbejdere er vores ansigt udadtil, og det er derfor vigtigt for os at fremstår præsentable / Imødekommene / Velsoigneret.

Vi ligger vægt på stabilitet og kvalitet altså de betaler for den ydelse de har bestilt, her er der ingen hjørner der bliver sprunget over.

Vi bestræber os på at sende den samme medarbejder ud til samme kunde hvergang, det gør vi for at du som kunde skal føle dig tryg.

De er altid velkommen til at indhente et uforpligtende tilbud.

- DEN PROFESSIONELLE LØSNING

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:56

-

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:16

Hej Lars

Jeg kan se du står og mangler en tarppevasker og vil høre om du stadig gør det ??

Jeg tilladder mig her med at skrive en ansøgning til dig.

d. 10-12-2009

Ansøgning vedr. trappevask

Jeg Heidi Nygaard tillader mig hermed at søge stilling hos dig som trappevasker meget gerne på fuld tid ellers så mange timer så muligt.

Jeg hedder, Heidi og er en glad og udadvendt pige på 28 år, som bor sammen med min kæreste, og mine 2 børn på en lille gård i Dianalund.

Jeg har en masse af gå på mod og let til smil.

Ved at ansætte mig, får du en trappevasker, som kan arbejde selvstændigt og som samtidig er god til at indgå som en aktiv del af et team. En trappevasker som er udadvendt, positiv, og har et godt humør og som vil yde præcision i dagligdagen.

Af personlige egenskaber kan jeg fortælle, at jeg er fleksibel, kreativ, pligtopfyldende, tålmodig, selvstændig har et stort gå-på-mod, og har gode samarbejdsevner.

Jeg er vant til at arbejde under pres og stresset situationer, men kan stadig bevare det store overblik og havde begge ben på jorden når det virkelig gælder.

Grunden til at jeg skriver denne ansøgning til jer, er fordi jeg søger nye udfordringer og fordi jeg søger et job på fuld tid. Jeg er villig for at køre til København hvis det er der jobbet er. Jeg ved hvordan det er at vasketrapper der jeg har været ansat i Anders Andersen`s Rengørningsforam hvor jeg vaskede trapper.

Jeg håber at overstående har vagt jeres interesse, & håber snart at høre jer.

Skulle der være yderlige spørgsmål er i meget velkommen til at kontakte mig på tlf. 28 90 70 39

eller e-mail heidi-3101@hotmail.com

Venlig Hilsen

Heidi Nygaard

Kragerupvej 1

4293 Dianalund

Tlf.: 28 90 70 39

Udtalelse fra tidligere sted:

Udtalelse vedr. Heidi Nygaard Nielsen.

Heidi har været ansat i Dansk Rengøringsservice i ca. et halvt år som vikar. Hun har været meget mødestabil, præcis, ansvarsfuld og dygtig til sit arbejde. Heidi har haft en del forskelligartede opgaver, som hun har udført tilfredsstillende og selvstændigt.

Dansk Rengøringsservice har været glade for at have Heidi ansat, og hun er vellidt blandt kollegaer og kunder.

Med venlig hilsen

Jane Nielsen

Dansk Rengøringsservice

Tlf. 28 69 68 92

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)