Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bange for mine ideer er dårlige og ingen succes vil få

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu gået i lang tid gået med ideen om at blive iværksætter. Jeg er 17 år gammel, og går i 2.g. Jeg har mange forskellige ideer og tanker til hvad jeg skal starte. Men hvergang jeg får en ide, føler jeg det er set før. Lige nu, går jeg med en ide om, at lave nogle forskellige customes på sko, trøjer møbler og andet. Det eneste jeg er bange for, er at det ikke vil sælge. Så mit spørgsmål til jer er, vil jeg kunne starte med at lave et custome på 2 par sko, et par trøje og måske noget andet, og prøve at sælge dem på trendsale  eller lign. og se hvordan det går, og derefter udvikle det til noget større? 

Derudover har jeg altid godt kunne tænke mig, at lave noget iværksætteri hvor jeg er i kontakt med mennekser, evt et eventfirma eller lign. Har i nogle gode ideer til hvad det kunne gå ud på? Der er efterhånden mange forskellige former for events, men hvad og hvordan man kommer igang, er et større spørgsmål for mig. 

Påforhånd tak for hjælpen 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine

Når du går i 2.g er du jo ikke så gammel. Prøv at få et job et par timer hver dag i en tøjbutik eller butik med sko. Der bliver sikkert brug for folk de næste par måneder.

Se hvad folk vil have, og som ikke er der allerede, og spørg kunderne hvad de kunne ønske sig, at der skulle kunne købes.

Det samme med events. Brug nogle week-ender på at hjælpe eller kom med ud som frivillig og find ud af hvad der mangler.

Det er vigtigt at have en plan, hvis du vil være selvstændig, og vil kunne leve af det. Det er altid nemmere at starte som hobby og et job, for så at udbygge efterhånden. Se nu at få din uddannelse og se hvad du gider bagefter.

// Lars

Tilmeldt 24. Oct 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine

Start med at slå koldt vand i blodet.

At være iværksætter er ikke nødvendigvis noget man planlægger, men noget man har i blodet.

Vent med at starte noget til du har idéen, du er 17 år, du har massere af tid.

Vælg evt. noget uddannelse efter gymnasiet, der kan ruste dig på iværksætteri, eller tag nogle ratis kurser, så du har styr på alle aspekterne.

Find dit næste selskabslokale på https://www.selskabslokaler.dk

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

At starte noget op selv, handler ikke altid om at have "den geniale idé"
Nogen gange handler det også bare om at gøre det bedre end andre folk med lignende idéer

Jeg ved ikke meget om tøjbranchen, så om du kan lave så små serier som du nævner til at starte med ved jeg ikke.
Men jeg tror trendsales er et godt sted til at få en fornemmelse om der er salg i dine idéer.
Kender selv en der startede sådan med nogle accessories.

Det kunne blive en god lille hobby ved siden af studierne, hvor du får en fornemmelse af markedet.

Jeg synes godt du kan starte nu på hobbybasis og så med tiden finde ud af om du kan/vil springe ud i det på lidt større niveau.
Jeg tænker at din fordel i branchen er at du er ung. Det går ret hurtigt i tøjbranchen, og unges mode skifter hurtigt.
Jeg kunne forestille mig at det må være svært for ældre og erfarne tøjforhandlere altid at følge med :-)

Tilmeldt 19. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det værste du kan gøre, er ikke at gøre noget.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2666
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Matias:
Det værste du kan gøre, er ikke at gøre noget.
Det er nu også sikkerhed for at man ikke skal lave det om i morgen.Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kathrine,

Vil gerne hjælpe dig. Tjek min profil og se, om du har lyst til en snak. Jeg har også arbejdet som underviser på Handelsgymnasiet og er vant til at motivere og hjælpe unge mennesker i din alder.

Bedste hilsner fra Storm

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)