Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har lidt problemer med outlook. Jeg skal have lavet en back up på en cd, og den skal tages med til min firma partners computer og lægges ind der. Det er bare en kopi af alle mails. Adresser og email indstillinger er ligegyldigt. Jeg har lavet en .pst fil på mit skrivebord der har et outlook ikon. Der ligger det hele, men der kommer en fejlmelding på den der siger "der opstod et problem, da windows forsøgte at kopiere filen". Jeg har kigget flere steder, men kan ikke finde noget der fungerer til at overføre til en cd, som skal lægges ind på en anden cd. Det er outlook office 2003. Nogle der har erfaring med det?

MVH

Kristian

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:31

Du kan også bare makere alle mails inde i outlook og så trække dem over i en tom mappe, og så brænde den mappe over på en CD. Det skulle virke (jeg har selv gjordt det engang)

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:56

Hej Martin

Super..det virker...men når de så skal importeres ind i outlook igen, kan du huske hvordan du gjorde det? Det er ca. 11000 mails det handler om, så vil helst undgå at skulle importere en ad gangen :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:25

langvang78:

Hej Martin

Super..det virker...men når de så skal importeres ind i outlook igen, kan du huske hvordan du gjorde det? Det er ca. 11000 mails det handler om, så vil helst undgå at skulle importere en ad gangen :)

Igen marker omkring 500-1000 mails fra mappen (jeg anbefaler ikke du tager dem alle på engang, da din computer sikkert fryser så) og træk dem over i outlook og sådan så er de kopiret ind i outlook. Let ik? Så det er sådan set bare det du gjorde da du kopiret - bare omvendt.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:18

Kanon..tak for hjælpen..Den drænede cpu'en for kraft, men ellers gik det fint, så nu er de ihvertfald på cd'en.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

På denne sti:
C:\Document and settings\(dit brugernavn)\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Her finder du en fil, som hedder: Outlook.pst

Kopier filen, og gem den på andet medie f.eks en USB nøgle som backup.

Når du så har installeret Outlook på f.eks. en anden maskine. Åbn Outlook. Luk programmet igen. Find og slet den Outlook.pst som nu ligger der. Find din backup, og kopier nu din Outlook.pst ind i stedet for den som lå der.

For at komme i lokale indstillinger, skal du kunne se Skjulte Filer og Mapper.

Ved du ikke hvordan - så se her > http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/mappeindstillinger.htm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)