Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger lille lager / værksted

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Fra  Aqua Wellness A/S Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger et lille lager / værkstet på ca. 30m2 tæt ved motorvejen rundt om København

Det skal være mulig at køre helt op til lager, eller mulighed for at bruge en palleløfter.

Deler gerne værksted med andre, jeg laver service indenfor svømmehaller, så mit lager består af PVC komponenter

Hilsen Søren

www.aquawellness-dk.dk

Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:26

Hej

Landstrygeren har ledig lagerkapacitet på Hammerholmen.

Ring til mig på tlf. 21388628 og lad os tage en snak om mulighederne.

Med venlig hilsen

Landstrygeren
Andy Vllladsen

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:00

Hej Søren

Vi har ledige lokaler i Søborg. Det ligger dejligt centralt og tæt på indfaldsveje og motrovej. Ring 25268690

Med venlig hilsen

Michael

Fra Skovlunde
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:29

Hej Søren

Hos City Self Storage Skovlunde har du mulighed for at køre indenfor, hente ting fra dit rum på palleløfter og bruge vores andre vogne til at transportere frem og tilbage. Der er mulighed for at trække strøm og der er garanteret frostfrit.

Såfremt du skulle modtage komponenter mens du evt. er på ferie, er der også mulighed for at vi kan modtage disse for dig, og køre dem ind på dit lager.

Vi har i forvejen et stort udvalg af erhverslejere hos os, så der vil samtidigt være mulighed for at du kan konferrerer med andre, ang. markedsføring af dit firma samt finde evt. samarbejdspartnere.

Vi har Pt. 850 rum, hvor det mindste er 1 m2 og det største er 350 m2.

Vores lejere er både private og erhverv, da vi ligger i et industriområde er det også tydeligt afspejlet i vores kunder, hvor omkring 60% af dem er erhverv.

Kontakt os, eller kik forbi, for at høre nærmere.

City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)