Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg oprette

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har hjemmesiden Sporguide.dk som har eksisteret i 3 år, nu skal der tjenes penge på det til fremtidig brug. Dette vil komme af reklsmesalg samt sponsorater til mit cykelhold / race team.

Men hvordan skal jeg oprette denne side som firma ? Og hvordan fungere det? Skal jeg bare have et CVR og skal så jeg registrer alle reklsmesalg? Og hvordan gør man med sponsorater ? Eller skal jeg oprette det som en forening ?

Jeg har brug for lidt gode råd for har ingen erfaring her.

Mvh Rasmus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46686
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

en forening er ikke en løsning (vil ofte være noget skattefri forening som giver mening og ikke være til noget hvor du som enkeltperson skal tjene penge)

Du kan enten stifte enkeltmandsvirksomhed som jeg ville gøre da jeg ikke kan se du har nogen større risiko i det du vil, eller selskab IVS eller ApS som en del dyrere i fast omkostninger http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

Uanset hvad, så skal du føre regnskab, indtægter minus fradragsberettigede udgifter = resultat som du skal betale skat af - sponsorater er indtægter i den sammenhæng umiddelbart

Overvej e-bog (eller paperback) Startup som link som dækker både personlig virksomhed (enkeltmands) og selskaberne IVS og ApS, stiftelse, skat, moms, regnskabskrav og en masse yderligere materiale, skrevet letlæst til netop - Startup folk

God vind med det   John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)