Ligger nummer 1 på google adwords indenfor 1½ uge!
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Sorry, det kan godt være det ikke er mig der har helt forstand på det der google adwords , men er det helt normalt at man indenfor for en uge kommer til at ligge nummer et i rækken?
Jeg oprettede for 1½ uge siden min google adwords kampange for min webshop og ligger allerede nu øverst under søge ordene. pokerbord, pokerborde osv. synes det er rart cool!, men ja det kan godt være det er helt normalt. :D
Svar
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Tilmeldt 24. Jul 07
netbutik
Skrevet
03-02-2008 kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Ja, det kan man sagtens, alt efter hvor meget du bydder på dine søgeord og efter hvor meget konkurence der er på disse ord
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Når, øv så er det jo ikk så sejt. hehe :D
Troede lige :(
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Jesper
Fra
Userturn
Skrevet
04-02-2008 kl. 11:25
Svar
Jo mere du giver jo højere bliver du placeret, så ved ikke hvor vildt det er - det afhænger vel blot af pengepungens størrelse ;-)
Svar
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Neist & Felskov
Skrevet
06-02-2008 kl. 22:02
Svar
Go for it! Du lyder til at være rigtig godt tilfreds med dine resultater... Og så er det da lige meget om det er normalt eller ej :-)
Så håber vi bare det betyder mere salg !
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Go for it! Du lyder til at være rigtig godt tilfreds med dine resultater... Og så er det da lige meget om det er normalt eller ej :-)
Så håber vi bare det betyder mere salg!
Ja det er jeg skam også :D
Og det har øget omætningen med næsten 20% indenfor den sidste måned, så det er bare kanon, troede ikk adwords betød så meget.
Svar