Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen som er interiserret i dette projekt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino netværk. Jeg skriver fordi jeg har fodet en god ide, som jeg selv syndes. Ideen handler om et nyt betalingsystem. Jeg har arbejdet hård for at kunne udvikle et bedre betalingsystem som er bedre end de nuværende.

Her er nogle punkter som er anderledes ved de nuværende betalingsystemer.

• Online handel, med 1 klick er produktet købt. Godkend dit køb med voice-scan, face-scan.
  • Overfør forskellige valutas
  • Du kan betale og overfør bitcoins (fremtidens penge)
  • Man kan overfør flere penge gratis (MobilPay 10.000 kr vores sytem 15.000 kr om dagen som voksen. Som barn MobilPay 3.000 kr vores system 5.000 kr om dagen)
  • Ordblind hjælp, (lignende). Når man vil overfør nogle penge (voice-scan)
  • Brugervenlig til ung og gammel. 

Jeg håber i/du er interiserret i projektet og vil hvide mere om voice-scan face-scan.

Så kontakt mig.

Mail: fashiondanishstyles@gmail.com

På gensynd

Med venlig hilsen Andreas

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:48

Kan vi ikke snart blive fri for dit spam? Ideen er død før den er født, og det ændrer sig ikke fordi du kommer den i ny indpakning hver uge

Tilmeldt 21. Apr 17
Fra  SecretOne Skrevet kl. 20:59

Hej gweb jeg tror virkelig på denne ide, men jeg søger en samarbejdspartner fordi jeg kunne godt bruge lidt hjælp. Er det måske nogle andre steder jeg kunne spørge efter hjælp? 

Mvh Andreas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

AndreasMølller:
Er det måske nogle andre steder jeg kunne spørge efter hjælp? 

Du kan prøve i dit lokale erhvervsservicecenter.
Du kan deltage i forskellige iværksætternetværk, hvor du opbygger relationer til andre idéfolk.

Jeg vurderer lige som gweb, at dit projekt har en lang tur op ad bakke, før det kan realiseres, men for det første er du jo langt mere inde i ideen end gweb og jeg, og for det andet kan det jo sagtens være, at dit arbejde med at forsøge at realisere dit projekt munder ud i noget værdifuldt, som er baseret på din grundidé omkring genkendelse af ansigt og stemme. 

Men jeg tror, du har brug for en seriøs sparringspartner, som du stoler på.

God vind med projektet.

Hans

Tilmeldt 21. Apr 17
Fra  SecretOne Skrevet kl. 21:11

Hej Hans Stokholm Kjer super fedt med noget opbagning, jeg ved det kommer til at blive en lang vej og det bliver selttikke let men jeg elsker udfordringer og det tror jeg det er rigelig af i dette projekt. Men ivertflad tusind tak for supportet :)

Mvh Andreas

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas, 

For det første held og lykke med dit projekt.

For det andet, hvorfor ikke begynde med en mindre omfattende ide også sælge den efter et par år, så du har kapitalen til at udføre dit drømme projekt.

Fordi uden et par millioner/milliarder på bankbogen så bliver dit projekt altså op af bakke at udføre, og dette selvom du finder en partner der har kode kompetencerne  og som er villig til at arbejde gratis med din ide. 

Fordi for det første så skal du have en bank licens, og den går du ikke bare lige ned og trækker i automaten på parkeringspladsen. 

Dernæst så skal du have adgang til en kreditkort API og det koster altså også kassen. Og denne del ville ikke engang Mark Zuckerberg og Bill Gates kunne udvikle for dig. (Jo de kunne sagtens udvikle et system til at opbevare dine kunders kredit kort nummer i en database som også er krypteret, men hey det ville du også selv kunne efter et par ugers kode træning).

Dernæst så skal din "app" også testes for sårbarheder og det løber jo altså også op.

Der er sikkert flere ting jeg har glemt, men hey jeg har altså ikke en baggrund inden for finans. 

MVH.

Lurks in the dark.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)