Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil finde ud af hvad jeg virkelig kan... Har brug for input/sparring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står i en situation hvor jeg er fast besluttet på at gå hele vejen for at skabe succes, mit "hvorfor" er udelukkende min datter.

Jeg har siddet i tænkeboks i lang lang tid for at finde ud af hvad min niche er, hvad jeg er god til og hvordan jeg kan omdanne dette til et produkt eller lign. jeg kan launche. Men jo mere jeg tænker over det, så er det måske ikke en decideret virksomhed jeg ønsker at starte, eller skabe et produkt eller lign. Mine største personlige kompetencer er at jeg kan skabe tro i folk, jeg kan motivere folk og få folk til at udrette ting, fordi jeg skaber troen i dem selv og skaber troen på det arbejde de skal udfører.

Dette har jeg fundet ud af og er blevet bekræftet i gennem mit job som salgschef igennem de sidste 5 år. Mit job er fedt, men jeg elsker det ikke - jo jeg elsker den del hvor at jeg kan få lov at gå i dybden og rykke folk mht. til deres performance og se den glæde de får i øjnene når de finder kompetencer i dem selv som de ikke troede de havde, men som jeg fik skubbet dem til at finde. Jeg kan noget i en forsamlinger, overfor mennesker - og det vil jeg mere med, men hvad?

Jeg kæmpede mig ud af et massivt misbrug da jeg var ung, ene og alene fordi jeg havde viljen til det. Jeg gik fra "bums" til at afslutte en handelseksamen med et 12 tal, overbeviste min nuværende direktør om at han SKULLE åbne en elevplads for mig i hans virksomhed, fordi jeg lovede at han ikke ville fortryde det fordi jeg havde et drive som ingen anden. Jeg afsluttede elevpladsen med et 12 tal, blev efterfølgende salgschef, har været clean i 7 år.. og har bevist overfor mig selv at den vilje jeg har kan føre mig langt. Jeg er interesseret i at finde ud af hvor langt?!

Jeg kan noget med ord, motivation, skabe håb, få folk til at følge den drøm og det de vil - nu skal jeg til at følge min drøm, men mangler input til hvordan at jeg kan bruge det jeg kan, til at starte noget selvstændigt.

Hvad tænker du, jeg kunne prøve at give nogle tanker efter du har læst det her?

På forhånd tak.

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian

Hvis du har lyst til sparring eller blot få afklaret nogle spørgsmål, så er du mere end velkommen til at kontakte mig på mail casper@viradesign.dk eller på telefon 22 95 62 92 så skal jeg med glæde give dig nogle input og fortælle dig om hvordan jeg fandt min vej til hvor jeg er den dag i dag :)

Med venlig hilsen

Casper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)