Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17-årig student søger online job

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jeg er en 17-årig student og leder efter nogen online jobs, eftersom at mulighederne hvor jeg bor, ikke er de største.

Jeg havde forestillet mig noget artikelskrivning men andre opgaver kan også løses.

Jeg havde ikke lige forestillet mig at skrive hele min livsfortælling her, men hvis I evt. søgte en online skribent eller lignende, skal jeg gerne komme med lidt mere information om mig selv :)

Jeg har ikke en masse fritidsinteresser, men der er da selvfølgelig et par ting, jeg spilder mine vågne timer på udover skole ;)

- "Bodybuilding" , nej jeg er skam intet monster eller den næste Arnold, men det er da noget jeg går op i og træner regelmæssigt. 

- Computerspilstitlerne Counter Strike GO og LoL. Har brugt en masse tid på disse to spil igennem årene, dog er det ikke helt med samme passion mere. Jeg har spillet rigtig meget da jeg var yngre men det er efterhånden blevet fritidsfornøjelse her og der.

- Skolen fylder selvfølgelig en del, går i 2g og dertilhørende hjemmearbejde fylder sin retmæssige plads.

Hvis i vil kontakte mig privat, skriv gerne til mandrup.mp@gmail.com

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også gerne lige tilføje, at jeg efter egen bedømmelse (nu skal jeg passe på med hvad jeg siger) er ret god til engelsk. Jeg snakker det flydende og er endnu mere sikker i sproget skriftligt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads (formoder jeg du hedder). 

Dit virke som artikelskribent kunne være gavnligt at gå i dialog om.