Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17-årig student søger online job

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jeg er en 17-årig student og leder efter nogen online jobs, eftersom at mulighederne hvor jeg bor, ikke er de største.

Jeg havde forestillet mig noget artikelskrivning men andre opgaver kan også løses.

Jeg havde ikke lige forestillet mig at skrive hele min livsfortælling her, men hvis I evt. søgte en online skribent eller lignende, skal jeg gerne komme med lidt mere information om mig selv :)

Jeg har ikke en masse fritidsinteresser, men der er da selvfølgelig et par ting, jeg spilder mine vågne timer på udover skole ;)

- "Bodybuilding" , nej jeg er skam intet monster eller den næste Arnold, men det er da noget jeg går op i og træner regelmæssigt. 

- Computerspilstitlerne Counter Strike GO og LoL. Har brugt en masse tid på disse to spil igennem årene, dog er det ikke helt med samme passion mere. Jeg har spillet rigtig meget da jeg var yngre men det er efterhånden blevet fritidsfornøjelse her og der.

- Skolen fylder selvfølgelig en del, går i 2g og dertilhørende hjemmearbejde fylder sin retmæssige plads.

Hvis i vil kontakte mig privat, skriv gerne til mandrup.mp@gmail.com

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også gerne lige tilføje, at jeg efter egen bedømmelse (nu skal jeg passe på med hvad jeg siger) er ret god til engelsk. Jeg snakker det flydende og er endnu mere sikker i sproget skriftligt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads (formoder jeg du hedder). 

Dit virke som artikelskribent kunne være gavnligt at gå i dialog om.

Dog læser jeg med bekymring et ikke helt renligt sprog i dit opslag her, hvilket måske kan få mig til at sætte spørgsmålstegn ved dine sproglige og skriftlige kompetencer. Tager jeg fejl? 

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Og du er altså ikke student hvis du går i 2.g

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lokesen:
Og du er altså ikke student hvis du går i 2.g

Lokesen? Hvor skulle han ikke være "student"? Han er da studerende, som hvis han gik på UNI eller UCN.

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads


Spring ud i det. Sæt en ordpris på dine tekster og tilbyd at lave én tekst gratis på 300-500 ord, for at få nogle referencer. Lav et opslag her på Amino og se hvad det bringer. Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Jørgensen:

Lokesen:
Og du er altså ikke student hvis du går i 2.g

Lokesen? Hvor skulle han ikke være "student"? Han er da studerende, som hvis han gik på UNI eller UCN.

En "student" vil i sin rette form være en person som har afsluttet studentereksamen, lign; http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=student 

En "studerende" vil derimod fortsat være i gang med sit studium; http://ordnet.dk/ddo/ordbog?entry_id=11050951&query=student 

Det kan virke som at gå i "små sko", men ganske relevant hvis man ønsker at beskæftige sig med artikelskrivning. 

Tilmeldt 22. Oct 17
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Hej Mads


Spring ud i det. Sæt en ordpris på dine tekster og tilbyd at lave én tekst gratis på 300-500 ord, for at få nogle referencer. Lav et opslag her på Amino og se hvad det bringer. Smile 

Helt enig!

Eftersom du er god til engelsk, kunne du jo tilbyde småopgaver med at oversætte tekster fra dansk til engelsk for andre virksomheder.

Det tror jeg, der ville være et marked for - eftersom mange erhvervsdrivende halter lidt på det engelske ;o)

God vind!

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis!

Ret skal være ret jo.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)