Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sendt med UPS: Kæmpe ekstraregning!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så ring dog til UPS.  Vi kan altså ikke gætte for dig.

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Så ring dog til UPS.  Vi kan altså ikke gætte for dig.

Det har jeg sandelig også tænkt mig. Og jeg har endda gjort det her i dag.

Formålet med denne post var at få et bedre 'fundament' til at tale med dem. Hvis nu alle herinde fortalte, at det var helt normalt at få tillægsfakturaer smidt i nakken, så kunne jeg jo godt regne ud at jeg havde en dårlig sag.

Hvorom alting er, så fik jeg talt med en sød pige som bad om fakturanumrene, slog op og gjorde ved, hvorefter hun meddelte at hun ville sende den videre til eksportafdelingen. Hun mente at disse fakturaer skulle annulleres, og det ville denne eksportafdeling kontakte mig om.

Så nu ligger den dér.

I øvrigt handler fakturaerne om noget som hedder 'Transport' og 'Gebyr brændstof'.

Den til England lyder på 815,- for transport, og 124,29 til gebyret.

De to til USA hedder begge to præcis 1.148,- til brændstof og 180,81 for gebyret - selv om de skulle til to forskellige steder på dette kontinent. Så disse to lokationer må jo ligge præcis lige langt fra UPS-knudepunktet. Hmm

Så jeg kunne selvfølgelig godt lide at høre om der er nogen som kender til dette tillæg til den 'almindelige' forsendelsespris?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Aggerholm:
Hvis nu alle herinde fortalte, at det var helt normalt at få tillægsfakturaer smidt i nakken, så kunne jeg jo godt regne ud at jeg havde en dårlig sag.

Det er da aldrig en dårlig sag når man modtager en faktura men ikke kan se hvad vedrøre, en sådan er lige til skraldespanden, når de ikke en gang evner at skrive hvad den vedrører.

Mange speditør firmaer har et såkaldt olietillæg til deres priser, så det er nok det du har fået pålagt.

I øvrigt er det generelt nogle alt for høje priser du betaler hos UPS, brug i fremtiden en speditør som har en storkunde aftale med et kurerfirma.

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille follow-up for at lukke sagen:

Jeg modtog efter et par dage tre 'nye' regninger, hvor man havde trukket tilfældige beløb ud af de oprindelige, så de var blevet ca. halveret. Til gengæld skulle betalingen falde snaret, hvis jeg ikke ville til inkasso!

Her var absolut nul forklaring! Bare tre girokort og truslen om inkasso.

Jeg ringede til UPS igen, forklerede hele forløbet én gang til for en ung mand, som lovede mig at jeg ville blive kontaktet samme dag.

Det skete også. Jeg blev ringet op af en engelsktalende mand, som forsikrede mig om at jeg ikke skulle betale noget som helst.

Så hvis jeg ikke hører mere fra dem, så er sagen vel i orden - og det må have drejet sig om en misforståelse.

Hvad den misforståelse så ellers er gået ud på...!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med det du har oplevet er det lidt naivt at tro at alt er godt. hvad har du lige af dokumentation for deres forsikringer hvis se senere sender dig til inlasso - få det på skrift at du intet skylder dig! 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)