Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Fra  1985 Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg har lige åbnet en webshop, hvor jeg sælger tøj. Mit problem er at jeg har alt for få salg, i forhold til hvor mange besøgende jeg får dagligvis.  jeg har over 189 besøgende om dagen, ca. 100 af dem ligger varer i kurven, registrere deres betalingsoplysninger, men ingen af dem gennemføre købet. Sådan har det været lige siden jeg startede. Har ingen anelse om hvorfor det er sådan!! Håber i kan hjælpe mig med nogle gode råd!!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver link til din shop. For du sikkert nogle svar istedet Wink

Tilmeldt 16. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Fra  1985 Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil helst send det over mail, hvis det ok?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stella. 

Det lyder umiddelbart som om, der er et eller andet der ikke klikker for kunderne i de skridt mellem valg af varer og check-out. Du skal være velkommen til at sende mig en mail med dit link på thomasakonig@me.com, så vil jeg gerne komme med et par bud på, hvorfor de ikke konverterer. 

Du kan evt. selv prøve at købe en vare først; med de forskellige betalingsportaler. Og se om der er et sted, brugeren bliver bremset af fejl, eller komplekse formularer; eller måske et lidt mistænkeligt design.

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Tilmeldt 16. Sep 17
Indlæg ialt: 6
Fra  1985 Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas. Har lige sendt en mail til dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)