Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side, seo råd

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille billede upload side. Den vil jeg selvfølgelig gerne have optimeret så meget som muligt til Google. Selve siden forsøger jeg at holde ekstrem simpel og nem at bruge. Jeg har allerede gjort hvad jeg selv mener jeg kan i forhold til SEO. Men jeg vil meget gerne have nogen gode råd.

Det er en meget ny side, så der er endnu lidt bugs som skal rettes. Men det meste virker på nuværende tidspunkt.

Det skal siges at siden er gratis, så den giver ingen indtægt. Derfor har jeg ikke mulighed i at betale for professionel SEO.

Der er ligesom 4 typer indhold sådan overordnet set.

1. Forsiden

2. En side, hvor man kan se hvad andre har lagt på

3. Sider med de enkelte gallerier

4. Og så de kedelige, med vilkår osv. F.eks. 

Siden ligger her:

https://imgup.dk/

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at køre din side igennem på https://analyzeme.dk/seo-vaerktoej ? Her får du en masse SEO elementer du kan arbejde lidt videre med :-)

Derudover, er det største problem nok overall at der ikke fremgår nok tekst på siden. Har du evt. overvejet en mindre blog sektion?

Tilmeldt 15. Oct 17
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige hvad jeg skulle blogge om. Det er en simpel side til at uploade billeder - vil gerne holde den så ren som muligt. :) Har ikke prøvet ovenstående, men seositecheckup.com. Kører også lige den du linker til! :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

mere indhold opret selv nogle bruger og lig nogle billeder i der og lav lidt profil tekst en side der er bruger på flere opretter sig efterfølgende ligner en aktiv siden og der kommer indhold på siden og derved .dette er guf i søgeoptimering proces at der kommer indhold selv om det er dig selv der opretter en masse bruger.

tjek forskellige stærke sider seo firmaer hvad back links de  har seo profil er gratis https://www.seoprofiler.com og vær aktiv rundt omkring på forumer med mere 

få sociale links på siden og opret sider der er målrettet mod din side  google plus , twitter og facebook er gode 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også prøve at køre en SEO analyse på https://seorap.dk den giver også nogle punkter du kan optimere på

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Smile1

Uha; der er mange ting, du kan gøre. Og tekstarbejdet, som allerede er nævnt her i tråden, er én af tingene. 

Derudover skal du også kigge på links rettet mod dit website. Min Ahrefs-analyse fortæller, at du ikke har et eneste backlink. Og du kan faktisk godt foretage linkbuilding gratis (hvis tid ikke er en valuta). Her kan du bruge div. gratis linkportaler. Derudover kan du fx bede bekendte eller samarbejdsparntere linke til dig.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye:
Du kan også prøve at køre en SEO analyse på https://seorap.dk den giver også nogle punkter du kan optimere på

Yes Kan anbefale denne  Wink

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg glad for at høre Ib :) håber det kører efter planen med den nye hjemmeside!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det gør det så men Kristian Wink

Maler delen har som regel kunne klare sig med SEO Wink

Har lige prøvet dit nye Tools. Det virker lovende. Smart også det med konkurenterne Wink

Men jeg skal have gjort noget ved tapet salget Wink

Ved bare ikke rigtig med hvad ??? Facebook - Adwords - SEO m.m. Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Ib og Sleepy,
I får mange gode svar her i tråden, men der mangler gennemgående nogle vigtige elementer, så jeg prøver lige at løfte sløret, for nogle af de teknikker der endnu ikke er nævnt.

Latent Semantic Indexing (LSI); 
Dette er nok mit favoritværktøj i hele verden, når det kommer til at skrive copy til websites. Du ved sandsynligvis allerede at dine kunder søger "tapet" på Google, eller "billig tapet", eller hvad dit primære keyword nu er. Så det jeg anbefaler, er at du besøger LSIgraph.com. Denne analyserer dit keyword, og finder keywords der er tæt semantisk relateret, og som bliver benyttet på Googles søgemaskine.
Dernæst kan du hive 10-20 af dem igennem Google's Keyword Planner-værktøj, og finde dem med mest søgetrafik. Led efter de keywords med høj søgevolumen og lav konkurrence; så har du allerede nogle nye keywords du kan bruge, når du skriver copy til dine sider, og som du så pludseligt også rangerer for. 

SEO Checklist:
I stedet for at bruge alle mulige mærkelige tools til højre og til venstre, så har Clickminded lavet en "Ultimate 2017 SEO Checklist", og alle de konventionelle SEO-metoder er at finde der, i en simpel step-by-step guide, hvor du tager én ting ad gangen. Det er det eneste egentlige SEO-værktøj du kommer til at behøve, i hvert fald så længe du ikke blogger. Når du engang begynder at blogge - hvad jeg virkeligt anbefaler - så vil ahrefs.com også være en stor hjælp. 

Blogging:
"Men hvad skal jeg blogge om?" så jeg du spurgte. Hvorfor ikke om lige præcis det du er god til? Lav et blogindslag med "sådan blander du hurtigt og nemt en maling uden klumper", eller "10 tips til tapet der holder længere". Måske laver du endda "årets farver i tapet og maling", hvor ud hvert år vælger dine favoritter blandt de nye Pantone farver, eller hvad det må være. Der er tusindevis af muligheder. Hvis du er helt på bar bund, så tjek evt. Quora. Skriv dig op som ekspert i tapet og maling. Så ser du alle spørgsmål folk stiller omkring de emner - tag de spørgsmål der bliver stillet oftest, og lav et blog post om dem.
Google præmierer dig ualmindeligt meget for en blog, for den er dit bevis på, at din side bliver opdateret og vedligeholdt løbende. Så overvej det lige en ekstra gang.

Content Marketing:
Når det kommer til blogging og sociale medier, er det blandt dine stærkeste værktøjer i de moderne søgemaskiner. Selvom Google ikke specifikt  bekræfter at social traffik hænger sammen med SERP Rang, så har vi - i branchen - bekræftet det ud over al tvivl, at jo bedre stillet du er på sociale medier, jo bedre stillet er du i søgemaskinerne. Overvej derfor en Facebook-side, hvor du poster et par gange ugentligt, og en Instagram hvor du kan dele billeder af jeres flotte maling, tapet, og arbejde. Hvis du har brug for tips til at få begyndt, så har jeg skrevet mine ti bedste tips til effektiv content marketing på min blog, her.

Pingdom Speed Test:
Noget af det mest afgørende for din SEO er hvor hurtigt dit website indlæses. Du skal altid sigte efter under 2 sekunder, og aller-ALLER-højest 8 sekunder på indlæsning. Mange anbefaler at bruge Google PageSpeed Insights til dette; men det gør jeg absolut ikke, for den er så fandens upålidelig. Brug i stedet Pingdom Tools, som giver dig en masse tips til at forbedre din indlæsningstid.

Jeg håber det hjælper dig! :-) 
Mvh.
Thomas

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)