Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille blåt "v" på Google Organic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Ren'en, subsi.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvis vi kigger på Google Organic, altså slår noget op på Google, som man siger, så har laaaangt de fleste et grønt "v" eller et spørgsmåltegn foran navnet på websiden. Det grønne "v" betyder, at stedet er godkendt, men har man et blåt "v", betyder det, at stedet er godkendt af administrator. Og nu er det så, at jeg gerne vil spørge om, hvad godkendt af administrator betyder og hvorfor man har dette i stedet for det grønne "v" og hvad man kan gøre for at få det grønne "v". Skal lige tilføje, at min hjemmeside er "https" sikker.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jette,

Jeg skal lige forstå dit spørgsmål, for jeg har godt nok aldrig hørt nogen omtale Google's SERPs som "Google Organic", ej heller om de små blå V du omtaler. Kunne du evt. tage et screenshot af et sådant søgeresultat, så det står lidt klarere hvad du mener?

Mvh.

Thomas

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Tilmeldt 20. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Ren'en, subsi.dk Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar, Thomas og undskyld, at jeg ikke har givet lyd fra mig tidligere. Har fundet ud af det, jeg spurgte om (tror jeg nok), så vi lukker den her Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jette1357:
Har fundet ud af det, jeg spurgte om (tror jeg nok), så vi lukker den her Yes

Wink Hvad var det som du fandt ud af ???

Tilmeldt 20. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Ren'en, subsi.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fandt ud af, at det er fordi jeg tidligere har haft oprettet dette firma (webshoppen) men lukket det ned igen. Nu har jeg atter startet webshppen op sammen med mit rengøringsfirma, så nu er den "gyldig" igen.

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Her gik jeg og troede det enten var V for Victory eller V for Vendetta, må indrømme jeg blev pænt skuffet der. Wink

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)