Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjerner T"roværdig" leverandør negative erfaringer? Webshop under 10.000kr

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Forstår ikke I fjerner eller redigere i indlæg.

Trådstarter har jo ikke nævnt noget om, hvilke firma der er utilfredshed med Wink

Men holdt dette anonymt.

Men brokker sig over, at Amino netop bliver brugt som markedsførings platform for useriøse leverandører Sad

Men positivt du svarer og begrunder først, istedet for at låse eller slette Yes

Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 63
Fra  Capino Skrevet kl. 08:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I det første indlæg var det tydeligt at se hvilket firma der blev peget på, hvilket andre Aminoer også tilkendegav på opslaget. 

Hvis Powerhauge har brug for yderligere forklaring, er han som nævnt i tidligere kommentar meget velkommen til at kontakte mig på mail. 

De bedste hilsner
Martine Birlund
Amino

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var du lige nød til at skrive i en ellers lukket tråd?? - 

Jeg har modtaget dit svar - som du kalder det, 

jeg sætter det lige ind i tråden, og vil du så ikke lige kigge på det igen - måske er det bare mig, men jo også vigtigt jeg forstår det du skriver - forbud mod at skrive i samme tråd som dem - eller for den sags skyld, ytre mig negativt..... - er det "The Wawe" jeg skriver med, eller hvad sker der lige her?

I kan slette alt det i vil, og det gør i jo nok også med det her:

Det vigtigste for mig nu er, alt det jeg ikke får svar på, for det er jo ikke et svar i har sendt mig, - det er en mundkurv - helt fri for svar på mine bekymringer.

At dine beskeder, Hvoraf den ene Fuld UD PRAKTISERER DET DU LIGE HAR INDSKÆRPET overfor mig, man ikke må -HÆNGEN UD...  Endda lidt grovere, da du skyder direkte med navns nævnelse, men det fregår af ingen af dine svar, om negative udsagn med jeres hjælp blever slettet?? - eller kunne jeg forestille mig, er vi mange der har fået trukket censur ned over hovedet?

Du svarer mig heller ikke på, om det overhovedet er sikkert for en våd bag ørene iværksætter, at færdes herinde??? - Min drøm - Min mulighed for at kunne forsørge min familie, er banket til tælling, pga, jeg praktisk taget, er blevet franarret over 30.000 kr. , plus problemer med leverandør aftaler der hænger i laser, da de har mistet troen på, at der nogensinde kommer noget fra dem - Og de fik jo ret.

Jeg har mails, der viser, at en leverandør ikke ønskede at sammenarbejdet gik gennem dem, og derfor hyavde givet afslag på at hjælpe - dem fik jeg beroliget - men har stadigvæk ikke en brugbar webshop.. Der er skrevet lange artikler, der underbygger det jeg har udtalt mig om.... Men jeg må ikke forstyrre dem, mens de potentielt kan forsætte med at love guld og grønne skove, og så levere en gang juks af noget delvist færdigt - mangelfuldt - mens Amino er underrettet om eksternt fra Amino, test på en anden af deres webshop der ulykkeligt nok score ligeså elendigt som det andre aminoer afslørede, ved at kører simple grundlæggende test fra nettet.

Hvis det er jeres handels strategi, at lade en Jack the Ripper hente størstedelen af firmaets kunder, blandt lykkelige nyttige idioter, der har en iværksætter i maven, fordi De på grund af jeres ambivalente - alternative facts, tillader, at der startes en tråd - "Nogen erfaringer m...... osv, men kun tillader de "Gode" anmeldelser........ er det tilfældet - Så syntes jeg godt nok det er noget af det frækkeste, det er mit livs måske sidste Chance, for trods sygdom, at klare mig selv - og føler nu nok, at det er med jeres godkendelse! - Og i tænker det skal forsætte sådan... Bondefangeri - ikke engang Låsby ville have lavet sådan et stunt..- Din besked efterføllg. :

Amino hetz

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)