Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklameartikler og firmagaver

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! 

Det er sådan, at jeg i længere tid har gået med ideen om at sælge reklameartikler/firmagaver her i Danmark. Jeg har en hamrende god aftale med et firma i udlandet(Europa), så jeg kan få nogle knivskarper priser på reklameartikler. Jeg har omkring 200.000-300.000 gadgets, som jeg kan få printet/indgraveret firmaers logoer/navne. Jeg ville bare høre, om der er nogen der måske havde lidt forstand på dette område? Og hvordan det foregår mht skat og diverse udgifter, når mit firma er i udlandet, men hvor man eksempelvis kan bestille vare via min hjemmesiden i udlandet fra Danmark? Jeg nemlig på bar' bund og ved ikke rigtig hvordan jeg kan starte op. 

Forresten, hvordan foregår det, hvis jeg køber varerne uden at betale moms i udlandet? Kan mine kunder stadig fratrække moms i Danmark?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagt lige ud så spørger du om lidt mere end en bog med sikkerhed kan svare på

Hvis du sælger fra danmark til danmark så fører du regnskab - salg minus udgifter og skatter af det og med moms så der er fradrag for moms

Jeg kan ikke forestille mig, som du spørger at du har firma i udlandet og heller ikke at du kan bo i DK og sælge i DK uden dansk skat  . og dertil, hvis der ikke er dansk moms på, så siger det sig selv at køber ike kan trække moms fra

du famler for at være ærligt  i mørke

vh jOHN h

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)