Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster jord?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I betragtning af, at der sidder en lille milliard forskellige folk herinde med utallige kompetancer, kontakter og specialviden, så tænkte jeg, at der måske skulle være bid her.

Hvad koster jord? Altså - sådan noget jord, man bruger til at plane sin have med. Jord i en standardkvalitet, der ikke er mere forurenet end, at det ligger indenfor, hvad der må betragtes som et acceptabelt niveau.

Jeg skal nok bruge ca. 600 kubikmeter.

Bare for nysgerrighedens skyld - hvor mon prislejet ligger på sådan noget? Hvad mon prislejet ligger på i forbindelse med at få det transporteret?

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:54

Hej.

prisen variere lidt fra område til område, men 600m3 er helt sikkert rigtig dyrt, jeg vil uden at have regnet nærmere på det anslå at du hurtig kan komme af med 50.000kr+moms. det nemmeste er hvis du kontakter nogle forskellige vognmænd i dit område og spørger om prisen på harpet muld og transport (harpet muld er god ren jord uden store sten og røder, du kan selvfølgelig også vælge opfyldnings jord, men der kan man aldrig vide hva man får), du skal også se på om der er plads til en trækker(lastbil med stor anhænger) eller kun en forvogn, da du skal bruge så stor en mængde vil det være en stor fordel og billigere hvis der er plads til en trækker da de har 3-4 gange mere med end en forvogn.

MVH

Daniel     DMJ Maskinudlejning        www.dmj-mu.dk

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 00:14

Tag kontakt til sct transport, de har deres egne grysgrave. Og de kan sikker komme med et godt tilbud, både med transport og jord.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)