Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejle som iværksætter ift. Job

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg kom til at tænke, at hvis man prøver kræfter af med iværksætteri og det ikke lykkedes, som f.eks. ved tvangsopløsning eller røde tal på bundlinjen, og herefter vælger at søge job, om arbejdsgivere har det med i deres overvejelser? Er selv i gang med en erhvervsøkonomisk videregående uddannelse på cbs og vil derfor også arbejde indenfor handel/forretning/økonomi, men vil selvfølgelig ikke indskrænke mine muligheder i fremtiden. Hvis man f.eks. gerne vil være økonom, konsulent, leder mm, om det så måske kan være sværere at opnå det, hvis man har "fejlet" (Lavet dumme fejl) som iværksætter

Ser frem til jeres svar :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 00:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har jo haft  en identisk debat kørende før, den gang var  dit selvskab blevet tvangsopløst.  Hvad er dit du er så usikker på siden du har behov for at spørge om det samme flere gange?  

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil bare gerne have flere svar på netop dette område, altså ift at finde job. Sidste gang var det mere generelt fordele/ulemper når man skal være selvstændig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:19

Du har jaget dette i 2 meget lange tråde her og via facebook og PB til mig og og
Enten er du en troll - eller du skal holde dig meget langt fra at blive selvstændig - du har slet ikke nerverne til det rent ud sagt. Det er samme sag du kører op og ned af væge med - hvad siger banken til tvangsopløsning, kommende arbejdsgiver - og og og og

INGEN aner det

vh John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)