Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af et web firma

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Amino

 

Jeg har en længere tid overvejet at starte mit eget web firma op.

Jeg har lavet mig en forretningsplan, men efter jeg har lavet den er jeg gået lidt i stå med hvad det næste skridt skal være

Derfor vil jeg hører nogle der har haft erfaringen med selv at starte et webfirma, som kan give mig lidt tips og råd samt hvad de næste skridt er

 På Forhånd tak..

  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

En tanke herfra: 

Find muligheder for passiv indkomst. Altså: Sørg for selv at stå for hosting af dine kunder, eller find et kompetent hosting-firma der tilbyder muligheder som reseller eller en % udbetaling i hele kundens levetid.

Sæt dig ind i adwords. Når du er et kendt ansigt, kan du forholdsvis let sælge en løbende aftale på adwords.

Undgå at lave en hjemmeside til X antal kroner og derefter stoppe aftalen. Du skal ikke sælge mere end de har brug for, men derfor burde der stadig være en række muligheder.

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for din tanke, Den vil jeg tage til mig..  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke ud til, at du har tiltrukket så meget interesse.

Prøv at beskrive dine egne overvejelser, din baggrund og hvad du evt. allerede har sikret dig af opgaver. 

Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du skal nok beskrive hvad det er for et webfirma som du vil lave, hvis du skal have mere brugbar respons. Er det hosting, webdesign, e-handel, programmering, rådgivning eller noget helt andet du mener med webfirma? Hvad adskiller dit kommende firma fra de mange andre som allerede er på markedet? Her er en god oversigt over alle de væsentligste aktiviteter ved opstart som du skal tænke igennem udover forretningsplanen: http://www.ivaekst.dk/opstart/opret/0/0/0

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Okaaay

Mit firma er det, Hosting, e-handle, programmering,   og lidt webdesign

 I mit firma bliver site ikke nogle grundpakke med cms system som side bliver bygget op på, men mere at kunder få sit helt eget, hvor vi bygger fra bunden, så kunder følger at det deres helt eget og de har  selv valgt de hele..

Jeg har styr på:
Forretningplads
Webdesignet
Papirarbejde såsom, fakture, regskab..

Er i gang med:
Moms Reg
Indhentning af tilbud på hosting muligheder
At lave siden.

Mangler ?? 

 

Håber det gav lidt mere.. 

Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, jeg vil nu stadig sige, at du skal finde ud hvad det helt præcist er som adskiller dig fra de 1000vis af andre webfirmaer som allerede findes. Ellers får du svæt ved at skaffe kunder.

Er det prisen? Produktet? Dit helt særlige renommé og kompetencer?

Det at du ikke laver webløsningerne på et CMS er jo som at gå 12-15 år tilbage i tiden og dengang gjorde det kunderne utilfredse, at de ikke selv kunne redigere i deres content. De blev afhængige af deres webbureau, som kunne pumpe dem økonomisk og derfor gik alle over til CMS-løsninger. I dag vælger mange Open source CMS, da der så er rigtig mange leverandører at vælge i mellem. Hvordan vil du forklare at dine kunder har interesse i kun at kunne gå til dig, når de skal have udviklet og vedligeholdt deres løsninger?

Betragt mine spørgsmål som en konstruktiv udfordring. Jeg har været på CMS-markedet i mange år.

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg laver os en slags CMS system, kunder vil self have muligheder for at rette slette oprette osv med mange ting på side..

men det jeg mente fra at mange af firmaerne har bygget et CMS system de bygger deres sider op på hele tiden, og det er det jeg ikke vil, men forme det helt efter kunde og det jeg vil gøre, samt jeg leveret noget i god kvailiet, god service, samt priser hvor alle kan være med.. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)