Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adgang til skat.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg prøver pt. at få adgang til skat.dk med mit nemID, men idag bliver jeg automatisk viderestillet til min enkeltmandsvirksomhed.

Det ønsker jeg ikke.

Tidligere fik man mulighed for at vælge hvilken virksomhed man måtte logge på med.

Er der en løsning så jeg kan logge på den "profil" jeg selv vælger - altså med nemID?

Min nøglefil skal åbenbart udskiftes - og NETS, som jeg er tvungen abonnement hos - vil jeg helst være fri for.

VH. Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger en key-fab.

Resultatet er vel det samme ...

Ved du hvordan man får valgmuligheden frem - så man kan logge ind som enten privat eller virksomhed efter eget valg?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får ikke valg. NemID personlig kan du bruge til personlig virksomhed og hvis du ikke har personlig virksomhed men er eneste ejer i et selskab, og til en visse ting for det, men har du personlig virksomhked og er ejer af et selskab samtidigt, så skal du have hver sin nemID

Du rekvirerer bare et nyt nemID til det selskab eller ekstra I/S eller hvad det nu kan være du skal bruge det til - enten som nøglekort, som nøglefil på computeren eller på hardware (i de to sidste fald vil du, når du har flere, få valg mellem hvilken du vil bruge) http://johnhannover.blogspot.dk/2017/08/nemid-medarbejder-signatur.html 

Banker bruger generelt ens personligt til alt men er det til skat skal du have et til hvert selskab

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)