Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen

Efter langtid har jeg nu åbnet min webshop og vil gerne have lidt feedback. 

Jeg kan ikke gøre meget ved udseendet af siden, pga. den platform jeg bruger. Desuden vil jeg bare have noget der var enkelt.

Jeg har ikke så mange produkter lige nu, men det kommer snart. Laver dem selv, så det tager lidt tid.

Hvis i ville tjekker min webshop ud og nævne hvad der kunne være bedre og hvad jeg evt. mangler, ville det være dejligt.

learnwrite.dk 

Tak på forhånd :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Godt gået at webshoppen er oppe at køre.

Jeg synes du skal forklare på første side hvad det er du tilbyder. Jeg fattede det ikke før jeg trykkede på "om learnwrite"

Her taber du mange folk hvis de ikke hurtigt kan se hvad du har at tilbyde. Jeg ville mene at du skal have meget mere tekst på første side, der beskriver din virksomhed og brug også nogle flotte billeder.

Derudover synes jeg din side halter på udseendet. Hvis du ikke selv kan gøre noget ved det, ville jeg måske få noget hjælp til det. Nu ved jeg ikke hvilket system din side er lavet i men der findes jo temaer der kan pifte det hele lidt op. For mig ser det meget standard og kedeligt ud.

Prøv at se konkurrenters hjemmesider der kan du måske få nogle gode ideer til din side.

Mvh Daniel

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, jeg må få mere information på forsiden - tak :-)

Hvad jeg mente med udseendet, så kan jeg virkelig ikke gør meget mere ved det. Bruger EasyMe som platform og der er ikke meget mulighed for at lave det om. De har ingen temaer. Kan desværre ikke gøre meget mere ved det, som jeg har gjort.

Det eneste jeg kan gøre indtil videre er at ændre farver og skrifttyper.

Jeg ved ikke hvordan jeg skal få det ændret sådan at udseendet bliver bedre... 

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina.

Tillykke med din nye hjemmeside.

Som nystartet vil jeg forvente, at der ikke er mange, der kender din forretning og ej heller din hjemmesides adresse.

Derfor kan du overordnet set fokusere på to områder: skabe mere trafik og skabe flere konverteringer.

Jeg ville først fokusere på at skabe noget trafik til hjemmesiden. Det kan du gøre på mange måder. Du kan eksempelvis lave nogen kampagner, benytte Google AdWrods mv.

Jeg ville dog i første omgang fokusere på SEO (søgemaskineoptimering). Der er mange områder, du selv kan arbejde med. Du kan derved opnå en bedre ranking i Google og andre søgemaskiner, og forhåbentlig trække lidt trafik ind til din hjemmeside ad den vej.

Når du så har skabt trafik, handler det om at lave noget "konverteringsoptimering". Baseret på konkret data kan du lave ændringer og tiltag, der medfører at en større del af de besøgende gør netop det, du gerne vil have dem til på din hjemmeside.

Held og lykke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil klart anbefale du kontakter dem som bruger og de hjælper dig med dine seo udfordringer det er jo mange penge månedligt det koster 

mange seo problemer siger dette her seo tool https://analyzeme.dk/seo-vaerktoej

hastigheden den halter meget i dette cms det er også vigtigt hvis skal findes godt i google https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Flearnwrite.dk%2F&tab=desktop

jeg savner i den grad tekst på siden især forsiden og et godt billedet forsiden ville også være et plus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina!

Fedt at du har fået åbnet din webshop!

Bliver spændende at se når du får flere produkter på, og rigtig fedt at du selv laver dem. Det er helt klart en stærk USP i en tid hvor stort set alle fokuserer på alt andet end selv produktionen. 

Jeg vil anbefale at du allerede nu begynder at tænke på SEO, og dette kan du bla. gøre ved at sørge for at dine SEO tekster er optimeret. 

Vi har skrevet en gratis guide til at lave bedre SEO tekster, og den kan du finde her: Se guide

Ellers må du endelig besvare her hvis du har nogle spørgsmål!

Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina

Først og fremmest tillykke med din nye webshop. Fedt at du laver det selv, og spændende niche! :-)

Jeg var ligesom Daniel lidt i tvivl om hvad det er du sælger, før jeg læste om-sektionen. Så enig i at det hurtigt skal kunne afkodes på forsiden også.

Du kan evt. overveje et lille "USP-banner" i toppen også (Unique Selling Propositions), som mange webshops som eksempelvis Zalando og Whiteaway benytter sig af. På den måde får man hurtigt et indtryk af din webshops styrker og hvad du har at fremhæve ift. eventuelle konkurrenter. Uanset hvad er det en god idé at få overvejet dine USP'er, så du altid har dem i baghovedet.

Du kan også overveje løbende at poste blogindlæg/artikler på din side, der fokuserer på udvalgte søgefraser, så du på sigt får endnu bedre mulighed for at blive fundet på forskellige udvalgte søgetermer i søgemaskinerne.
Et hurtigt tjek viser, at der er et par hundrede månedlige søgninger på søgefraser som "skrivekursus", "lær at skrive" og "bliv forfatter". Overvej om der er nogle af disse fraser, og andre, der kunne være relevant for dig at blive fundet på. Lav en søgeordsanalyse, fx i Google Søgeordsplanlægning, og vælg hvilke søgeord du vil prioritere først.

Håber at mit lille indspark kunne bruges. :-)

Go' tirsdag,
Bjarke Karlberg
Astapor | myTalk

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina.

Tillykke med shoppen. Jeg synes umiddelbart, at den ser fin ud. Noget jeg lige lagde mærke til var dog dine stave og grammatikfejl, bl.a. på Om learnwrite.dk. 

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Empeño:
Når du så har skabt trafik, handler det om at lave noget "konverteringsoptimering". Baseret på konkret data kan du lave ændringer og tiltag, der medfører at en større del af de besøgende gør netop det, du gerne vil have dem til på din hjemmeside.

Øhh - konvertering skal med fra starten og laves løbende. Hvis brugerne bare ser en enkelt side et kort øjeblik uden at klikke videre, er de tabt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)