Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg fundet på Google?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj-Britt. Smile1

Jeg har foretaget en lille analyse. Værsgo:

Den journalistiske tommelfingerregel er at starte med konklusionen. Og den lyder, at du har et stykke arbejde foran dig. Du har ingen links, der skal foretages justeringer på din hjemmeside, og du har en "fejl" også - der står "PLACE FOR LOGO - And a catchy headline or any other line of text describing your brand or anything that you do." på toppen af dit website... ikke super heldigt. 

Hvis jeg var dig, ville jeg starte med at fikse din hjemmeside, så den spiller 100%. Tilføj evt. en god SEO-tekst.

Dernæst ville jeg tage de "nemme" links. Hvis du har bekendte eller samarbejdspartnere med hjemmesider, så spørg, om de ikke lige giver et link. Så kan du evt. give en bajer i lufthavnen. [;-)]

Du kan ydermere tage de gratis linksider, der er. 

Men vil du gøre alvor af din synlighed, så kan du læse mere om, hvordan vi arbejder med SEO her: http://friisonline.dk/seo 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal have oprettet en SEO-søgning på din hjemmeside/webshop

Du kan selv lære det gratis hos Københavns Iværksætter, se http://hipih.dk/#.Vy9ZlvlcRBd. Hvis du bor i provinsen må der være tilsvarende kurser der, ellers kontakt Københavns Iværksætter, så hjælper de dig. 

Jeg har min hjemmeside hos Surftown, program Wordpress, jeg har lært SEO hos Københavns Iværksætter, og jeg er nu pænt oppe på siderne med Googlesøgning.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Nielsen SoluTIons Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj-Britt.

Ud over de umiddelbare fejl, som blev peget ud, så ville jeg sørge for at tage din site offline, indtil, du har fået fisket de mest åbenlyse fejl.

Hvis din website er i WordPress, er der rigtigt gode plugins, såsom Yoast Seo, som gør det hele meget lettere. Ellers er der fine links med råd i tråden her. 

Mvh.

Lars

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj-Britt

En vigtigt delelement af at blive fundet på Google er dine siders titler. De skal gerne give folk lyst til at besøge din hjemmeside, da klikraten også har indflydelse på dine placeringer i Google.
Eksempelvis har jeres Om Os-side (http://www.psykiatriklinikken-rc.dk/about-us.html) p.t. titlen ww.psykiatriklinikken-rc.dk/about-us.html, hvilket ikke er særligt sigende. Jeg vil i øvrigt anbefale jer at bruge danske ord i jeres URL'er og eksempelvis erstatte "about-us" med "om-os"...

Jeg kan i øvrigt anbefale Googles gratis værktøjer Analytics og Search Console, der kan være med til at give dig nogle indsigter i trafikken på jeres side og et indblik i hvordan Google ser jeres hjemmeside.

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal først og fremmest have udarbejdet noget ordentligt indhold. Google vurderer i høj grad din side ud fra indhold og brugervenlighed, og eftersom din side er fyldt med fyldtekst. Først og fremmest er det dog vigtigt, at du gør dig nogle tanker omkring, hvilke søgninger du gerne vil findes på. Når du har fundet dine søgeord, kan du udarbejde indhold, der matcher disse. Dette kaldes for on page-optimering – altså, optimering på din egen hjemmeside.

Off page-optimering er i grove træk linkbuilding. Søgemaskinerne vurderer (blandt andet) din side ud fra, hvor mange links der peger ind til det. Logikken er, at en hjemmeside af høj kvalitet har links, der peger ind til sig, fordi folk gerne vil dele den. Jo flere links af en vis kvalitet, des bedre placeringer får du. Groft sagt. Sig til, hvis der er noget, du er i tvivl om, så hjælper jeg hjertens gerne. 

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)