Det tvivler jeg på at du gør. Men ellers kan du jo teste det af med begge løsninger. Men hvis man tænker på hvor meget tid man bruger på at følge op på pakker. Refunderinger som ikke kommer som lovet. Sure kunder der ikke modtager deres pakker. Så tror jeg godt det kan svare sig.
De 10% som bestiller med Post Nord. der vil størstedelen nok vælge GLS hvis der ikke var andre muligheder. Hvis der lige er et par procent tilbage som ikke vil have sendt med andet en Post Nord så går det nok.
Du har allerede vundet ved, at du ikke har så mange kunder med en dårlig oplevelse.
Jeg har haft kunder som skulle modtage julegaver og hvor Post Nord smider pakkerne væk. Jeg havde ikke mere på lager og de kunne ikke nå at få gaven med under juletræet. De var godt nok skuffede og de handler nok aldrig hos mig igen. Men jeg kunne intet gøre. Pakkerne stod bare som om de var på vej og de kunne ikke finde dem. Deres undskyldning var at der var mange pakker fordi det var jul og min pakke var jo heller ikke særlig stor.
Jeg har mange eksempler. Post Nord de er bare så useriøse.
GLS er mere professionelle end de hængerøve...