Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsflytning - hvem skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har en relativ nystartet virksomhed på vesterbro, og vi har netop købt nye lokaler i København K. Vi skal være ude den 1. januar 2018, og jeg skal i den forbindelse høre jer, om i kender et flyttefirma, der kan flytte al vores interne infrastruktur ned. Jeg har hørt, at der er nogle flyttefirmaer, som tilbyder ydelser, hvor de flytter hele kontoret hen over en weekend, så man kan møde op på det nye kontor mandag morgen. Til gengæld har jeg også hørt, at der findes mange flyttefirmaer, der dels tager en formue for selve flytningen, og som dels heller ikke tilbyder forsikring.

Da vi skal flytte kopimaskiner, computere med mere efterspørger jeg et flyttefirma, der kan håndtere dette til en god pris? Jeg har en veninde, der brugte http://www.flytogfragt.dk/Flytning/Erhvervsflytning, men jeg er meget interesseret i flere imput! 

Det er vigtigt, at det er et flyttefirma med nogle år på bagen, da jeg desværre har hørt mange skrækhistorier om flyttefirmaer, der kun eksisterer for en kort periode for at lukke ned igen, og det vidner om dårlig kvalitet....Wink

Tak.

De bedste hilsner fra Jacob

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Bentsen:
gengæld har jeg også hørt, at der findes mange flyttefirmaer, der dels tager en formue for selve flytningen, og som dels heller ikke tilbyder forsikring.

Hvad forventer du når du ønsker flytning over en weekenden?  Der findes en del firmaer som tilbyder erhvervs flytning, så hvorfor får du ikke bare et tilbud?

Har selv gode erfaringer med TLS  de er super gode til teknik transporter f.eks kopi maskiner / printere osv.

www.tls.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke lige Flyt og Fragt, men jeg kan anbefale Partner & Co. Dem har jeg selv brugt før, og de er super professionelle. 

http://www.partner-co.dk/erhvervsflytning.aspx 

Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har s*** travlt for at sige tingene, som de er :) Derfor vil det helt klart være at foretrække, hvis jeg kan læne mig lidt tilbage, og lade et firma klare planlægning, nedpakning, flytning og udpakning. Jeg er opmærksom på, at det selvfølgelig ikke kan være helt billigt, men jeg har ikke interesse i at varetage projektet internt. 

Tak for anbefalingen. Jeg kontakter dem med henblik på et tilbud. Jeg kan se, at de har en afdeling i Hvidovre, så det er jo umiddelbart perfekt. 

Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for anbefalingen. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)