Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svingende salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - som overskriften lyder, så har min hjemmeside enormt svingende salg

Og med svingende salg mener jeg ikke salg den ene dag, ingen salg den anden dag - men jeg har cirka halvanden uge hvor jeg sælger noget HVER dag og så cirka halvanden uge, hvor jeg intet sælger for overhovedet. 


Udover at dette er mega hamrende irriterende, og at jeg i sidste ende mister penge, så har det stået på i et halvt år. I starten tænke jeg, at det bare var helt tilfældigt, men det tvivler jeg virkelig på, at det er! 
Jeg gør ingenting anderledes i den uge, hvor jeg sælger for noget - jeg slå samme antal billeder op på instagram og facebook - kører samme annoncesæt og budget på facebook, så jeg forstår virkelig minus! 

Gør jeg et eller andet forkert, siden jeg sælger for meget den ene uge, men intet den anden? Jeg er virkelig frustreret over det.....Sad

Min hjemmeside er (www.dresstoimpress.dk

Mvh en meget forvirret pige! Tongue Tied

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Op

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe? :(

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Smile1

Jeg tror, at du har fået et begrænset antal svar skyldes, at du uddeler begrænset information.

Umiddelbart vil jeg spørge ind til:

- Hvad gør du i de uger, hvor du sælger? Poster du på FB? Sender nyhedsbreve ud? 
- Hvor kommer dine salg fra? Er det "spikes" fordi store hjemmeside deler din? 

Når det er afklaret, så bliver det nemmere at besvare dit spørgsmål. 

Og ønsker du et kontinuerligt salg, så bør du (vil jeg anbefale) overveje at invetere i noget online markedsføring

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cathkc,

Jeg tror ikke at du er den eneste der sidder med denne frustration...

Når man driver en webshop er det i min optik meget vigtigt at have et fast acquisition flow. Om det så er Facebook Annoncering, Google Adwords, eller E-mail. Du skal kende dine kanaler, og din CAC på hver kanal. Må jeg høre hvor meget du bruger på acquisition, og om du kender din nuværende CAC/LTV ratio?

Ellers vil jeg anbefale at du begynder at lave et skalerbart setup, og det behøver ikke at være kæmpe stort, eller kompleks i første omgang. Hos Bonzer har vi lavet en begynderguide til digital markedsføring. Den burde du overveje at kigge igennem, og så må du endelig skrive her, eller tage kontakt hvis du har nogle spørgsmål Smile.

Nu har jeg ikke lavet den store research på din shop eller branche, så det er svært at sige hvilken kanal der ville fungere bedst, men prøv at undersøg klik priser på google, og se om der ligger nogle "hidden gems" der.

Ydermere er det altid en god idé at lægge energi i list building, så du kan lave et stabilt marketing automation setup. Det burde også give dig en del stabile salg Smile

Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)