Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til annonceadminstrator.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg lavede to annoncer for lidt tid siden. Den ene annonce havde jeg et budget på 50 kr og den anden på 100 kr, men annoncerne giver ikke noget resultat og der bliver ikke brugt nogle penge. Hvorfor?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Måske har du kørt en for snæver målgruppe. Måske bliver din annonces rækkevidde begrænset af for meget tekst. Måske har du ikke ventet tid nok. 

Jeg kan se, at du i hvert fald har brugt penge på den ene annonce; og derfor har du blot ikke fået nogle klik, konverteringer, leads eller hvad du nu går efter. 

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Hej Mads.

Måske har du kørt en for snæver målgruppe. Måske bliver din annonces rækkevidde begrænset af for meget tekst. Måske har du ikke ventet tid nok. 

Jeg kan se, at du i hvert fald har brugt penge på den ene annonce; og derfor har du blot ikke fået nogle klik, konverteringer, leads eller hvad du nu går efter. 

Hej Kasper,

ja nu tror jeg at jeg ved hvorfor at den ene annonce ikke har brugt nogle penge, det er fordi at det er en alt for snæver målgruppe:)

Angående den anden annonce hvor der er brugt 39 kr, så det kan være fordi at fb vurderer at det er dumt for mig at bruge flere penge da den ikke har givet nogle konverteringer endnu?

evt skriv en mail til mig på mads.h@outlook.dk

Mvh. mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke hørt om, at Facebook vil begrænse dig i at putte flere penge i deres lommer. [;-)]

Det kan sagtens være, at målgruppen er begrænset OG, at ikke mange klikker på den. Så har du svaret på begge annoncer. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)