Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bitcoin vs. Dascoin?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som med flere andre ting, kan man nu gå og ærge sig lidt over, ikke at have investeret i bitcoins for 6 år siden :-/

Er nu blevet informeret om noget der hedder Dascoin, og synes ikke rigtig at jeg på Google´s danske resultater, kan finde noget brugbart eller informativt herom, så derfor vil jeg høre, om nogen herinde har kendskab til denne "møntsort"?

https://dascoin.com/

 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville købe Diamond coin i stedet, fordi der står ikke noget om teknikken bag på deres side...

Tilmeldt 24. Oct 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid let at være bagklog :)

Men man skal ihvertfald sætte sig ind i tingene, inden man investerer en masse penge, ellers ender det bare som 90'ernes .com bølge hvor alle investerede i alt der var online, fordi det var fremtiden, det er det samme med digitale møntenheder.

Find dit næste selskabslokale på https://www.selskabslokaler.dk

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også man skal være varsom med at investere i alt for mange coins. Bitcoin har været på markedet i rigtige mange år. De mere end 500 coins på nuværende tidspunkt har kun år og nogle enkelte måneder på bagen, det gør cases mindre attraktiv. Det kan selvfølgelig være en god investering, hvis man er med HELT fra start af som man tydeligt kan se var tilfældet med bitcoin.

Bitcoin har dog oplevet dit af hvert og altid kommet tilbage igen.

1. Lukning af silkroad (ingen betydning i volume)

2. Investeringsbanker kritiserer bitcoin (lille fald i bitcoin, men ramte hurtigt ATH)

3. Mere end 7 år på markedet og kun gået en vej

Jeg tror Bitcoin er fremtiden og det er ligeså grunden til jeg har startet Coinbox.dk. Jeg tror den på lang sigt bliver mere end 25k dollars værd og primært bruges til større køb såsom bil, hus, båd osv. Her vil ETH være en god spiller til at blive brugt mere hyppigt til dagligdagen.

Skriv endelig hvis du sidder inde med flere spørgsmål :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

der er selvfølgelig mulighed for at tjene på bitcoin endnu,

Du har helt sikkert hørt om bitcoin mining, eller bitclubnetwork?

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ærge sig over at man ikke investerede for 6 år siden. Og om 6 år kommer man til at ærge sig over at man ikke købte idag hvor den kun lå på små 7000$. 

Ønsker man dog at finde en troværdig cryptocurrency hvor man kan være med helt fra start så ville jeg klar anbefale at tage et kig på IOTA. 

IOTA er en helt ny form for kryptovaluta der skiller sig ud fra alle andre. IOTA gør nemlig ikke brug af blockchain systemet. Der er ingen minere og der er nul fees! og der kommer aldrig til at være fees. 

IOTA køre på et system der hedder 'Tangle'. Modsat Bitcoin og alle andre kryptovalutaer er det ikke minere der holder netværket igang og sammensætter transaktioner. Det er hele netværket af brugere som i fælleskab hjælper netværket med at validere transaktioner. Der er derfor ingen fees når man sender IOTA's frem og tilbage til hinanden, og det er dermed et decideret decentraliseret økonomisk netværk

Ikke nok med det, så er IOTA bygget til et meget specifikt formål, nemlig Internet Of Things (IOT). IOTA kan altså ikke kun bruges af mennesker, det kan også bruges internt af maskiner. Som Internet Of Things kommer til at vokse, vil efterspørgslen på IOTA følge med. 

1 million IOTA's også kaldt en MIOTA ligger i øjeblikket på 0.37$. Den blev lanceret i Sommers og er allerede bla. de 10 største kryptovalutaer i verden. Mange Krypto eksperter mener at IOTA kommer til overhale Bitcoin inden for de næste 5 år. 

Fra København
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, der er stadig ikke så meget på nettet om Dascoin på dansk.

Min ven lokkede mig til at købe en 2000 euro licens på Netleadres, og den er nu dobbelt så meget værd siden deres internal exchange gik igang 1 nov...

1 Dascoin er lige nu på 0.51 eu tror jeg det var ....og 31 marts 18, går public exchange igang....så der bliver nok gang i den hehe.

Hvis du havde købt en 12500 eu licens før 1 nov, havde man tjent 2 gange investeringen...så meget er den steget.

Håber det gav dig blod på tanden.  Skriv hvis du vil have et link til Dascoins.

PS: Vi er også med i Futurenet og Futureadpro ....tjener penge hver dag...min ven tjener automatisk 72 dollars om dagen + mere ved at vedligeholde sit team og sit back office. Jeg er ny og kun på 11 dollars om dagen. But Its the Future...

 ....check it out skriv her eller på 

Clausweiergang@gmail.com 

Tilmeldt 15. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror man skal være ekstremt varsom med at investere i altcoins. Jeg ser mange eksempler i Facebook-grupper på, hvor der bliver spurgt ind til mere eller mindre mystiske coins. Antallet af kryptovalutaer er nu steget til over 3000, og det siger sig selv, at vi ikke kommer til at have brug for 3000 kryptovalutaer. Slet ikke faktisk.

Som man kan se her, er Dascoin som projekt stendødt: 

cryptonews .com/news/polish-competition-watchdog-calls-dascoin-a-ponzi-scheme-5545.htm

Så ser man på det ud fra et investeringssynspunkt, så ville jeg helt sikkert holde mig til de store kryptovalutaer, og særligt bitcoin. Jeg har været med til at skabe  daytrader.dk, hvor vi igennem en række artikler har forsøgt at beskrive, hvorfor bitcoin stadig på langt sigt kan være en god investering. Når man ser bort fra bitcoin, og evt. ethererum, så tror jeg, man skal være ekstremt varsom med at investere i mindre kryptovalutaer. Selvfølgelig kan man være heldig, men chancerne for at finde guldet i en lille, relativt ukendt kryptovaluta, er relativt små. 

Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg kan se du ved lidt om bitcoin. Jeg vil derfor hører om det er noget du anbefaler da jeg overvejer at starte med at mine bitcoins i udlandet hvor strøm næsten ikke koster noget.

Vil det være nemt for mig som ikke rigtig kender til det hvis jeg køber de rigtige maskiner? og hvilke maskiner er bedst da jeg kan se maskinerne svinger rigtig meget i pris.

Elller mener du der er andet der er bedst at investere i fra udlandet?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)