Hej Jeg overvejer at starte et bogføringsfirma, hvor jeg tilbyder mig service som bogholder. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gøre med priser og hvordan jeg laver aftalen med en evt. virksomhed. Skal jeg tage en fast pris for opstart af virksomheden hvis de vælger at jeg skal lave bogføringen hos mig selv? Jeg tænker, da det koster en del at invisterer i div. moduler til bogføring, og for at det skal være rentabel for mig er dette måske en ide, men jeg er i tvivl om det er noget man gør, eller om man bare tager en timebetaling? Skal der laves en kontrakt hvor man har specificeret hvilke opgaver jeg skal udføre for virksomheden? Hilsen BS bog
|
Hej
Start med at Google dine konkurenter for at sammenligne priser,service,kompetancer og hvad du ellers kan finde på.
Der findes gode programmer til at starte med som er overkommelige i brug, og har mange brugere:
SummaSummarum,E-conomic
Held og lykke med det.