Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde virksomheder der har brug for ny hjemmeside

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo evt. prøve lykken og sende dem en mail.

Jeg ville bare ikke gøre det.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville selv starte med mindre/større lokale håndværkere. Riv en lækker præsentation ud af printeren og kør en tur forbi fredag ved middagstid.

Der er helt sikkert muligheder! Men kræver nok også at du kan snakke en god sag.

Alt held og lykke

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan tror du virksomhederne læser dine mails, når du tilbyder at lave en hjemmeside for dem til x-antal kroner? Som en jobansøgning eller et tilbud? Jeg kender ikke lovgivningen nok til at svare. Men jeg ville bestemt ikke tage chancen, når du bare kan gribe knoglen og ringe dem op.

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Bech:

Kan du henvise til nogen regler? Jeg kan jo godt sende uopfordrede ansøgninger ud uden forudgående accept, så hvad skulle forskellen være?

En uopfordret ansøgning kan ikke sammenlignes med, at du sender en email hvor du vil sælge en vare.

Hvis modtager vælger at anmelde dig, er du på skideren.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jean Jensen:

Jeppe Bech:

Kan du henvise til nogen regler? Jeg kan jo godt sende uopfordrede ansøgninger ud uden forudgående accept, så hvad skulle forskellen være?

En uopfordret ansøgning kan ikke sammenlignes med, at du sender en email hvor du vil sælge en vare.

Hvis modtager vælger at anmelde dig, er du på skideren.

Men loven vedrører erhvervsdrivende. Kan jeg regnes som erhvervsdrivende uden CVR-nr.?

Og desuden kan det vel fint sammenlignes. I begge tilfælde sælger jeg en vare, nemlig min arbejdskraft. I det ene tilfælde betales der løn, i det andet tilfælde honorar. Er det afgørende?

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor alt det flueknepperi - ring dog til kunden, eller som en anden skrev lidt tidligere: Ta' ud og besøg dem!

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du er erhvervsdrivende når du vil SÆLGE en ydelse/service. Du sender jo ikke en ansøgning men en opfordring til at indgå en handel.

Det faktum at du ikke kan se forskellen, indikere at du har lang vej endnu før du kommer til at levere en service som dine potentielle kunder vil få gavn af. hvordan vil du lave elektroniske løsninger for kunder hvis du ikke selv har styr på regler og skik på området ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Jul 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jean Jensen:

Hvorfor alt det flueknepperi - ring dog til kunden, eller som en anden skrev lidt tidligere: Ta' ud og besøg dem!

Hvilken kunde? Spørgsmålet handler jo netop om hvordan jeg skyder mig ind på relevante virksomheder at kontakte.

Tilmeldt 21. Jul 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg mene er nemt nok:

Frem med de lokale aviser og find hjemmesiden for hver eneste annoncør.

**RING** til (eller endnu bedre, ***BESØG***) dem du mener at kunne hjælpe.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lige skyde ind med markedsføringslovens $6: "En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det."

Jeg vil mene at du er erhvervsdrivende, så snart du vil sælge en vare. Uanset om du ligger under de 50.000 kr./ikke har CVR-nummer endnu.

Vær også obs på begrebet reklamebeskyttelse - du kan se en virksomheds status i CVR-registret.

Hvis du har en hjemmeside med præsentation af nogle af dine hjemmesidekreationer, kunne det også være en indgangsvinkel, hvis du ender med at prøve at ringe til eksempelvis nogle lokale håndværkere.

Go' weekend,

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)