Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med dropshipping fra aliexpress?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Jeg har læst en masse omrking dropshipping modellen og vil gerne springe ud i det. Dog er der ikke meget information omrking hvordan man i Danmark skal forholde sig til told, moms, skat, import/export registration osv. 

Ville vide om nogle herinde har erfaring med dropshipping fra aliexpress til hele verden. Hvad er vigtigt, at tage hensyn til? Hvad skal man have i orden virksomhedsmæssigt? Og generalt bare hvordan oplevelsen har været.

Håber nogen kan hjælpe.

V.h Jens.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikkert en masse faldgrupper og ting at være opmærksom på i relation til de emner du skriver om. 

Derudover er min første tanke, at der kan være nogle enorme issues i forhold til leveringstiden - det kræver i hvert fald en del forventningsafstemning med kunden. 

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man sælger en vare på en Amerikansk side og bruger en amerikansk dropshipper.
Eks. Sælger en vare på eBay og bruger en leverandør på Amazon. Hvas

Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man sælger en vare på en Amerikansk side og bruger en amerikansk dropshipper.
Eks. Sælger en vare på eBay og bruger en leverandør på Amazon. Hvorden er man så stillet ang. Skat etc.?

Jeg er med på at det er tvivlsomt om det vil være lønsomt. Men det er en anden snak.

Venlig hilsen Jacob

Fra København N
Tilmeldt 4. Aug 16
Indlæg ialt: 19
Fra  MilliontreeInc MTI Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens, jeg dropshipper selv fra ebay igennem aliexpress, umiddelbart er det leveringstiderne som kunderen ikke er helt så glade for, men personligt selv har jeg ikke haft problemer med dette på grund af kontakt med leverandør,

hvis du har nogen spørgsmål vil jeg meget gerne hjælpe dig, evt skriv en mail :-) 

Nicol-ai@hotmail.com

Nicolai helbo Kragh Jespersen 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jens.

Jeg kommer lige med den viden, jeg kan. Ang. import/eksport er jeg ikke helt sikker, så den vil jeg ikke bevæge mig ind på.

Men du skal være super OBS på de lange leveringstider. Når dét er sagt vil jeg anbefale dig en Shopify shop med en app, der hedder Oberlo. Oberlo er en app du installerer på din shop, og så kan du browse rundt på AliExpress og trykke "Add to Shop", og så bliver produktet automatisk importeret til din shop.

Tidsbesparende og brugbart!

Hvis du har brug for hjælp til opsætning af en prøve-webshop i Shopify, så smid mig en mail på contact@sebastianstoll.com — så hjælper jeg dig hellere end gerne!

Tilmeldt 19. Jul 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi, One of my friend have also experience to do a dropshipping business with aliexpress and he usually use epacket service to ship the products. However currently he wrote a very interactive article on it and if you guys need any sort of question which is not currently solved. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)