Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP SØGES!!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sidder i den situation hvor jeg skal købe varer fra EU, dog ønsker firmaet at jeg laver en: "100% Prepayment by Western union". Er der nogen der har styr på love, regler og hvilke rettigheder jeg har hvis firmaet ikke sender mine varer. Jeg har fået en seddel med deres underskrift, firmanavn, placering, hjemmeside osv.

Hvis der nogen der har været i tidligere situationer vil I så kontakte mig? Eller hvis I har erfaring med således situationer kan jeres hjælp betyde meget.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

MehmetBusiness:
dog ønsker firmaet at jeg laver en: "100% Prepayment by Western union

intet seriøst firma i EU vil bruge Western Union til at modtage betaling - det lugter langt væk af svindel!

Bliver du snydt er det stort set umuligt at gøre noget.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde ikke handle med sådan firma, der er ingen firma med respekt for sig selv som forlanger betaling gennem Western Union.
Der er stor sandsynlighed at du ikke får nogen varer og ser aldrig dine penge igen.

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for hjælpen Sam50 & Ravn!

Jeg har annulleret min forretning med dem, både fordi de bruger Western Union og de er den eneste virksomhed som er villig til at tage ordrer fra 1 pallet. Navnene de skriver med stemmer heller ikke ens med kontrakten:

Zeiler Steffan --> Forkum Micah Choungong

Og jeg bad dem også om at betale igennem alibaba hvilket de også nægtede. Tak for at redde mine penge!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)