Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nogle år siden købt følgende domæner og kunne tænke mig at få nogle af dem igang med noget spændende indhold. Jeg har tidligere her på siden prøvet at lufte om det var en ide at lave en dating side der hed clubsoda, men efter nærmere gennemgang af tidligere indlæg kan jeg godt se at det er svært. Er det nogen der har ideer?

MULTISITE.DK   LOGIG.DK   COOLOFF.DK   TOOHOT.DK   TRU.DK   ELOS.DK   65.DK   CLUBSODA.DK   MHT.DK   NOV.DK   OKDK.DK  UDB.DK   UDL.DK

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46

Hvad er din målgruppe?

Jeg vælger tit først målgruppe og derefter idé til sitet :) Måske lidt anderledes, men det virker fint for mig. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:53

Her er et par skud fra hoften:

mht.dk = nyhedsservice (med hensyn til... [overskrift])
cooloff.dk = salg af kildevand, aircondition eller andre "kølende produkter"
65.dk = infoportal for pensionister - evt. med salg af serviceydelser, der passer til målgruppen. Måske it-ydelser til pensionister?
okdk.dk = turistportal for danske turister i Danmark
logig.dk = reklamebureau, korrekturlæserbureau, evt. portal for musikere, der søger spillejobs (et gig)

jeg har ikke umiddelbart fantasi til resten på dette sene tidspunkt - og det bør nævnes at en del af dem ikke siger mig noget. Det er ikke domæner, jeg ville holde fast på for enhver pris, med mindre jeg havde faktiske projekter i planlægningsbogen.

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 20:00

Hej Peter

Tak for dine gode forslag. Det er langt fra det som jeg selv havde tænkt da jeg købte domænerne men flere af dine forslag er bedre. Hvad vi du ikke kunne komme med af forslag hvis det var i dagtimerne du besvarede?

mvh

carsten

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 21:19

Endelig fik jeg sat gang i http://mht.dk Det er lige med at få startet op og få bruger med i debatten

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:00

Hvis jeg må komme med lidt input, så bør du nok ændre lidt på dit koncept. Det med at kopiere tekststumper direkte fra avisernes hjemmesiden uden kildeangivelse er nok ikke holdbart i længden. Det får du i hvert fald svært ved at tiltrække brugere/debattører med.

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:50

hej peter har du selv lavet hjemme siden?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)