Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til koncept - kostvejledning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er ved at starte op som selvstændig kostvejleder, og har en del ting på plads. Jeg mangler dog en vigtig ting: konceptet, om der skal være nogle pakker løsninger man tilbyder eller skal det være noget helt andet. Har naturligvis være ind og se, hvordan andre gør det. Mange har pakker og samtalepris pr. time. 

Jeg vil gerne gå den kreative vej og tilbyder "all inkl" støtte. Jeg kan se, at der er en som forlænger 15.000 kr. for 3 mdr. mentorstøtte, hvor hun kan kontaktet døgnet rundt. Jeg er i tvivl, om dette er en realistisk pris?? Måske er hun "kendt", men hendes navn siger mig ikke noget... 

Men umiddelbart kunne jeg tænke mig noget med abonnement et eller andet...  

Måske er der nogle herind som kan hjælpe mig med andre ideer? På forhånd tak! =) 

Hilsen, Irina 

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Irina

Der akal være en sammenhæng mellem det produkt, pris og den målgruppe du henvender dig til.

F.eks. Hvis du vil henvende dig til unge mennesker, så vil det være svært at sælge et komplet produkt i den prisklasse.

Eftersom at du er i en marked, hvor konkurrencen er hård, så vil jeg foreslå at du starter lidt bredt ud og tilbyder 3 produkter. Et basis, middel og komplet. Det gør at du henvender dig til mange og får nemmere skabt et navn via omtale. Herefter kan du skære dine produkter til efter det omfang som passer til de kunder du vil henvende dig til og der du kan tjene bedst på det.

Teor det er svært for andre at sige konkret hvad din ydelse skal koste, da det handler om hvor meget tid du bruger og kvaliteten af din ydelse.

Hvis du vil skille dig ud, så gør det via brug af sociale medier. Når du er kostvejeleder kan du f.eks. ligge videoer ud på facebook og Youtube en gang imellem hvor du laver noget godt mad. Herudover konstant være på forkant i forhold til det de etableret medier bringer af nyheder omkring sundhed og kost.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak=) 

Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 24
Fra  Flexicu Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode råd i Nikos indlæg, og jeg vil blot tilføje et enkelt. 

Lad være med at gøre det for dyrt - ja måske skal dele af det ligefrem være gratis i starten. Så får du (forhåbentlig) noget positiv feedback som du så kan bruge til at skaffe "rigtige" kunder. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)