Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet PMV og åbning af erhverskonto

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Gideon:
2000DKK, ja bare 500DKK er utroligt mange penge for flere af vores befolkningsgrupper. Skal det virkelig være grunden til at mange bare lader være med at starte virksomhed?

Sikke da en omgang bullshit du kommer med, for de langt hovedparten af den danske befolkning inkl. studerende på SU er det altså ikke mange penge.

Hvis man ikke evnen til at skaffe de penge bør man afholde sig fra at blive ivæksætter.

Tror nærmere dit svar er bullshit, tror ikke du har været i den situation hvor 500kr eller 2000kr er mange penge. Tænk dig om inde du svare andre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ravn:
ikke du har været i den situation hvor 500kr eller 2000kr er mange penge. Tænk dig om inde du svare andre.
tror nu godt jeg forstår nogen mener at hvis en omkostning på 500 kr eller 2000 er det som afgør om man kan gå selvstændig, så skal man vente lidt og spare op faktisk.
Der er jo ikke tale om vild udnyttelse hvis et privat firma skal have 500 kr for at sætte en bankkonto op, og bliver det så årsag til at man SLEET ikke kan komme igang, så er det måske meget godt det samme for at være helt ærlig. Så skal man nok trække vejret lidt inden - og tjene lidt gysser, for de får altså let ben at gå på hvis man vil være selvstændig. 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Ravn:
Tror nærmere dit svar er bullshit, tror ikke du har været i den situation hvor 500kr eller 2000kr er mange penge. Tænk dig om inde du svare andre.

Du er da vist lidt af en Karl Smart!

Start lige at læs hvad det er jeg skriver før du udtaler dig. Så du vil altså påstå at  500 - 2.000 kr er mange penge for de fleste i Danmark??  

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)