Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Search Console.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er ny hvad det angår search console. så håber i kan hjælpe mig lidt på vej?
Jeg har overtaget webshoppen http://lille-ny.dk/ som jeg lige har tilmeldt search console. Skal jeg være bekymret når jeg ser følgene fejl i search console? 
crawl errors er på 74. 
Indlejret billede
er det på grund af crawl errors at index er på 0? eller kan i forklare hvad hvad der sker?
Indlejret billede
MVH Kenneth N. Mogensen
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:43

Hvilken response code er der angivet for dine crawl errors?

Det har ikke indflydelse på antallet af indekserede sider (medmindre alle dine sider 404'er, men det gør de ikke).

Start med at "FETCH AND RENDER" og "REQUEST INDEXING" for "This URL and linked pages". Vent et par dage og så burde tallet stige.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 9. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:50

jeg har lavet en "FETCH AND RENDER" og "REQUEST INDEXING" for "This URL and linked pages". så jeg må jo væbne mig med tålmodighed. Smile

Har også lige været alle crawl errors i gemmen og de er alle interne link's, det ligner at google bruger en gammel sitemap. jeg har ellers sendt den nye ind. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:34

Det er yderst vigtigt at du får løst alle fejlmeldinger i din search console omgående. De er mere eller mindre "make or break" for din SEO-optimering. Al content marketing, SEO, og keyword research går til spilde, hvis du gør dig til uvenner med Search Console. 

Tag som første skridt Anders' anbefaling oven-over, og gå så dine crawl errors slavisk igennem igen. Benyt dig evt. af eksterne hjælpeværktøjer såsom Screaming Frog SEO, for at få et endnu større helhedsbillede af din SEO, hvordan den hænger sammen med dine SERP snippets, og hvor du kunne lave forbedringer.

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)