Jeg har lavet et par ændringer på virk.dk. Ændret navn på virksomhed, tilføjet bi-brancher og tilføjet lidt til formålet. I den forbindelse skal jeg opdatere vedtægterne og vedhæfte beslutningsreferat. Vedtægterne er lige ud af landevejen - dem har jeg i forvejen, s her handler det om, at det nyt navn og formål skal fremgå. Men i forhold til bestyrelsesreferatet er jeg på bar bund. Hvordan skal det se ud? Hvad skal det fx indeholde formelt? Udover: "Det er i dag blevet enstemmigt besluttet, at vi har ændret navn på virksomheden fra det til det, og hvorfor vi har gjort det". Måske nogen har en skabelon eller lignende. Alt godt og som altid 1000 tak for hjælpen herinde :) /Lasse |
Du er inde på det korrekte.
Der blev dato x xx afholdt generalforsamling på selskabets adresse. Generalforsamlingen var lovligt indvarslet og til stede var Lasse xxxs. Hele anpartskapitalen var repræsenteret.
Der var forslag om:
- Ændring af navn på virksomheden fra xuxu til zozoz
- Virksomhedens formål udvides til fremover at dække xxx + yyy +zzz
- Virksomheden opretter følgende binavne
Generalforsamlingen vedtog samtlige punkter og bemyndigede Lasse x til at foretage de til formålet nødvendige ændringer i erhvervsstyrelsen
Generalforsamlingen afsluttet
Diriget Lasse .......
Og så ser du til at vedtægterne er ændret tilsvarende på de omhandlede områder
vh John Hannover