Vi skal til at sælge sensorløsninger, hvor man kan leje fx. GPS trackere.
Det er meningen at man blot betaler et abonnement, for at få stillet sensor/tracker og tilhørende backend løsning til rådighed.
Udfordringen fra vores side af, er at lige snart produktet aktiveres, så udløser det en regning til os, fra netværksudbyderen, som IKKE kan fortrydes. Dermed kommer vi til at hænge på regningen til et data abonnement, selvom forbrugeren skulle vælge at fortryde.
Kan vi gøre således at man ikke kan fortryde købet?
Hvis sensoren ikke er specialbygget til kunden, så har man altid 14 dages fortrydelsesret når man handler online(der findes undtagelser, men her vil jeg kontakte en jurist for at være sikker). Hvis det sælges i butik så har man ikke en fortrydelsesret(medmindre man tilbyder det).
Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.
Men jeg kan se Yousee skriver at man godt nok har 14 dages fortrydelsesret, men man at man ikke kan få returneret oprettelsesgebyr, samt for den periode man har brugt abonnementet