Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasseapparat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj halløj!

Jeg har i alle tider haft det billigste kasseapparat godkendt af skat. man slår ind, man laver Z-rapport. bum.

Men det giver mig et vanvittig dårligt overblik over mit salg. og det kan jeg godt mærke nu, ikke er så hensigtsmæssigt.

Der følger software med til kasseapparatet, men det er så "Engrish" og dårligt fungerende, at jeg kun kan bruge det til at gemme salgsjournaler til regnskabet.

Det jeg søger er derfor et kasseapparat, der langt bedre kan lave salgsrapporter og statistik (ikke nødvendigvis på kasseapparatet, det kan sagtens være via software på computer). faktisk er det jeg ønsker mig, et kasseapparat med "Google Analytics" om man vil :D

Er er nogen der har nogen anbefalinger, eller kan pege mig i den rigtige retning? - Jeg sælger tøj, smykker og tilbehør.

Jeg uddyber med glæde, hvis jeg ikke er præcis nok :)

Mvh.

Jesper S.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan noget kassesoftware som kan installere på en computer, printe kvitteringer og vise statistikker - det kan vi nok hjælpe med

www.amero.dk 

Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kiggede kort på jeres side og kan se i også har magento integration, hvilket ikke lyder dumt.

Et priseksempel på kasse, software og Magento integration? - bare en boldgade? :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Priser sættes altid udfra det behov som konsulenten med dig afdækker - så ring ind eller skriv dit nummer så ringer vi gerne og tager en snak om behov, branche osv. så du kan få den korrekte pris.

Tilmeldt 7. Aug 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Okay, tak for svar!

Hvis der er andre der har anbefalinger lytter jeg gerne :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)