Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man lave en webshop med affiliate links

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man lave en webshop med affiliate links Hvor alle produkter følger med hvis man vælger mere end et Produkt. Fandt et theme men der kunne man ikke adee til indkøbskurv og så gå videre til hjemme siden. Der sad affiliate linket direkte så når man trykkede på varen gik man videre på vare siden. Hvilket er dumt så kunden ikke vælger flere produkter. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Idéen er rigtig god. En "shop" der samler hundredevis af gode tilbud også er varerene bare direkte affiliate links.

Det kan godt lade sig gøre. Dog ikke med en kurv, som normaltvis ses på webshops. Det vil blot være sådan, at når man åbner produktet fra kategorisiden, så går den direkte til affiliate, også sidder der, som du nok godt ved op til 60 dages cookies

Hvis der er snak om tøj/modebranchen vil du typisk opleve 7,5-12,5% i kommision.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja da. Der er mange muligheder.

  • Du kan oprette dine affiliate produkter manuelt (og lave din "læg i kurv" knap om til "læs mere" eller "køb her" og lade det være et affiliate link til en ekstern shop 
  • Du kan importere produktdata fra annoncørernes produktfeeds via de forskellige affiliate netværk, og vise dem på din egen side.
  • Du kan vise produkter fra Amazon (der findes f.eks. et modul til Magento, som kan vise produkter fra Amazon)
  • Der er sikkert mange andre muligheder.
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Det skal være sådan at man kan vælge mere end er produkt og når man trykker købes her så ligger alle produkterne klar i vognen på affiliate siden.

Så man ikke skal tilføje dem igen. Altså person a køber
Vare 1 2 3 gemmer dem på min side trykker køb her siden skifter til webshop med alle varene 1 2 3 i kurven på webshoppen.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamesjameson:

Hey. Det skal være sådan at man kan vælge mere end er produkt og når man trykker købes her så ligger alle produkterne klar i vognen på affiliate siden.

Så man ikke skal tilføje dem igen. Altså person a køber
Vare 1 2 3 gemmer dem på min side trykker køb her siden skifter til webshop med alle varene 1 2 3 i kurven på webshoppen.

Det er en spændende idé! 

Jeg har ikke set det gjort, og ud over det tekniske er der måske også nogle etiske faldgruber i det (du lader måske lidt for meget som om du er en webshop uden at være det)

I virkeligheden lyder det her mere som en dropshippingaftale, tænker jeg. 

Mvh 
Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Dresden, Tyskland
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej James,

Det kan sagtens lade sig gøre, hvis du bruger Amazon. Du kan følge denne ">video. Her anbefales det at bruge et plugin til WordPress som hedder WooCommerce samt en plugin som sturer importen af data fra Amazon som hedder WZone. 

Jeg er selv ved at sætte en ligende side op.

Brian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)