Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående opstart af Hjemmeside med henblik på salg af Ungmode/Streetwear til målgruppen (14-30 år)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, mit navn er Frederik Hoplen jeg er 19 år og går på Aalborg Handelskole. jeg har længe gået med tanker om at starte en Webshop med speciale i Streetwear til nutidens unge (alderen 14-30) Jeg føler at der på det danske tøj-marked - ungmode/streetwear er overfyldt - overfyldt med ting som nutidens ungdom ikke er interesseret i, men som de måske alligevel ender med at købe i impuls, min tanke er at åbne en webshop der kan levere den stil som unge er ude efter i dag, jeg føler selv at jeg er ret god til spotte mode, og dens tendenser. hvor jeg måske føler at der er alt for mange butikker/webshops der skyder med sprede hagl og håber på at ramme. Jeg har lavet en masse googlesøgninger og læst på forskellige forummer, og så vidt jeg kan forstå er det ikke verdens nemmeste opgave at få fat i de rette mærker.  jeg vil også gerne nævne den "nye" trend blandt unge - som er luxury clothing, lad mig nævne nogle af de største i ungdommens øjne Moncler, Gucci, Louis Vuitton og Stone island hvilket egentlig er meget simple stilrene designs der går igen og er tidsløs. her vil jeg gerne tilføje at det ikke er alle unge i aldersgruppen (14-30) der har råd til at købe det er designer tøj, på en måde havde jeg forstillet mig at lave en mellemvej - at kombinere stilen fra designer mærkerne med en retfærdig pris, Jeg kunne godt tænke mig at få fat i mindre tøjfirmaer, der selv føler at deres stil, og deres smag passer i den stil og kultur jeg prøver at beskrive for jer, senere hen kunne man måske introducere sit eget personlige mærke ind i ens vare lager.

Er det muligt at føre ud i livet?

Hvordan får jeg fat på de mærker som måske er undergrund, men som har en god stil og passer ind i min vision?

Tror i der er nogen tøjmærker der kunne have interesse med at samarbejde med mig med f.eks en dropshipping aftale efter at have hørt min idé - selvfølgelig forbeholdt at jeg kan leve op til de ting jeg siger, og at jeg kan lave en omsætning.

Er det realistisk at starte en Virksomhed/Webshop på dette grundlag, uden at nødvendigvis have nogen stor kapital (MAX 10.000 kr) til varelager og opsætning, registrering af firmaet.

Hvis ja, Hvor begynder jeg, det skal siges at jeg kender flere forskellige personer der er knald dygtige til det med at opsætte Webshops, jeg har selv lidt erfaring inden for at holde siden opdateret.

Hvis ikke (10.000 kr) er nok hvilke andre muligheder er der så, hvordan kommer jeg længst med min vision, hvor meget skal jeg forvente at smide i projektet

Men starter man med at købe i det små, og så købe mere ind jo mere man tjener?

Hvis jeg f.eks. vil være forhandler af et populært mærke, hvad gør jeg så? Kontakter jeg dem? 

vil i råde mig til at finde nogle eventuelle partnere?

jeg har her nogle idéer som jeg tænker ville kunne sælges til den unge målgruppe (14-30) 

(Jeg undskylder på forhånd at nogle er tingene er skrevet ind på Engelsk, de er blevet skrevet ned mens jeg brainstormede lidt efter produkter.

* Trending rose or other embroided patches on clothing items - på foreksempel bukser, jakker, sweatshirt kasketter osv.  

* Quotes & Statements on clothing - Siger lidt sig selv 

* Sokker, både med specielle design som f.eks Stance, men også basic sorte og hvide tennis sokker + kvartsok og no show sok 

* Functional clothes, windbreakers, techjackets - Windbreakers og vandtætte jakker er blevet rigtig populær i de seneste år og er steget med over 100 % i søgninger på google i år 2016, og så vidt jeg kan se i gadebilledet vinder de stadig mere og mere frem, det er ikke bare en jakke man tager på, der er en stil at bære.

* Tracksuits - i forskellige farver, mønstre og stof.

* Worn in Clothes - er tøj med det lidt slidte look, som man kender fra ripped og distressed jeans, og i følge flere trend eksperter er det noget vi kommer til at se mere til. 

* Shoulderbags - skulder tasker i forskellige materialer.

* sweatshirts – Hoodies Crewnecks and ziphoodies (grew by over 500% in 2016)

* acid-wash jeans, white jeans, cargo pants,  and linen pants are all on the up and up.

* Quilted Jackets

* Wide legged trousers

Er det muligt at føre ud i livet?

Hvordan får jeg fat på de mærker som måske er undergrund, men som har en god stil og passer ind i min vision?

Er det realistisk at starte en Virksomhed/Webshop på dette grundlag, uden at nødvendigvis have nogen stor kapital (MAX 10.000 kr)

Hvis ja, Hvor begynder jeg, det skal siges at jeg kender flere forskellige personer der er knald dygtige til det med at opsætte Webshops, jeg har selv lidt erfaring inden for at holde siden opdateret.

Hvis ikke (10.000 kr) er nok hvilke andre muligheder er der så, hvordan kommer jeg længst med min vision, hvor meget skal jeg forvente at smide i projektet

Håber i fandt mit indlæg interessant, og at i kan hjælpe mig med at få svar på nogle af alle disse mange spørgsmål jeg har. 

På forhånd tak for hjælpen! 

Mvh Frederik Hoplen 

Frederik.Hoplen1998@gmail.com

Tlf: 61855855

Tilmeldt 1. Jul 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige forstå det helt. Du søger nogle mærker der er i samme stil, som Stone Island, Gucci osv. men som ikke er i samme prisklasse. Eller har du tænkt dig også at sælge de dyre mærker?

Mvh Nikolaj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)