Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO konsulent pris

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Jun 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i en del år fulgt med i alt hvad jeg kan omkring SEO. Jeg har en bred viden om hvad det kræver, hvad man skal gøre osv. og selv begivet mig ud i projekter på egen hånd med egne hjemmesider. Jeg vil rigtig gerne arbejde som freelance SEO konsulent i fremtiden, men jeg føler bestemt ikke, at jeg kan kalde mig selv for "ekspert". Når jeg Googler, hvad de forskellige konsulenter tager for arbejdet, så kan jeg se at de fleste tager 600 kr. i timen. 

Mit spørgsmål er så: hvor meget kan jeg tillade mig at tage i timen, når jeg er "nystartet"?

Mangler du en tekstforfatter? 👉 www.ctekster.dk

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan vil du have at vi skal give en pris, når vi ikke ved hvad du rent faktisk kan? Lav en hjemmeside med alle dine referencer, og så tag den højeste pris som kunden vil give for det, så simpelt er det.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Jun 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé. Det kan jeg evt. gøre.

Mangler du en tekstforfatter? 👉 www.ctekster.dk

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Stsrt stille ud 300-350kr. Og så arbejde stille op efter, så om et år kan det være din pris er på 500-600... du får referencer osv:-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Jun 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar :-)

Mangler du en tekstforfatter? 👉 www.ctekster.dk

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke rigtig man kan sætte en pris på det. Det klart, hvis man ikke har nogen referencer til at starte med, så bliver det også sværere at skaffe nye kunder. Men jo billigere det er, desto flere har lyst til at bruge din ekspertise, såfremt du kan vise resultater. Når det er sagt, så kommer det også an på hvad kunden vil give for det.

Kender en del konsulenter derude, som tjener en god del penge på at lave konsulentarbejde for andre virksomheder, men det kan godt være hårdt, især fordi at det i dag tager tid at opnå gode resultater i søgemaskinerne og opbygge et godt netværk, og jo flere kunder man får, jo mindre tid har man til hver enkel, hvilket kan betyde dårligere resultat for hver enkel..

Men jeg ønsker dig held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nystartet skal du opbygge folks tillid til dine evner og resultater. Hvis du kan vise gode resultater med side 1 placeringer, som resultat af dit arbejde, så er du godt på vej. Det er en branche, som har brådne kar, det skal du distancere dig fra. Lav nogle åbne og ærlige tilbud, folk fokuserer ikke på timepris, men på hvad koster det at nå et konkret mål. Feks. hastighedsoptimering af hjemmeside x kr, on page SEO pakke x kr, linkbuilding pakke (med ærlige links) x kr. SSL installation x kr osv.. Sørg for at dit arbejde er synligt og målbart, så du opbygger tillid.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 18. Jun 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres gode svar. :-)

Mangler du en tekstforfatter? 👉 www.ctekster.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Charlotte

Hvis du begynder at tilbyde søgemaskineoptimering så bevæger du dig ind på et felt hvor det er mouth to mouth som virker bedst. Det er en forholdsvis lille branche hvor alle kender alle, og hvor alle bytte job med hinanden afhængig af hvor travlt de har.  Det er en lille lukket kreds og jeg vil tro det er svært at komme ind.

En anden mulighed ville være er du får job hos en af de etablerede spillere på marked. På den måde vil du stille og roligt begynde at opbygge et navn for selv og du vil lære en masse ting fordi du arbejder i et firma med mange medarbejdere–ting du ikke nødvendigvis ville lære hvis du sad alene.

 Glem ikke at virksomheden i dag laver meget mere end blot søgemaskineoptimering for at få besøgende på deres hjemmeside.

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs indlægget med ingefærshots her på Amino. Godt eksempel på, hvordan man kan lave sine egne referencer på netop SEO. :)

Kort: Bruger køber ingefærshots.dk og får "ingefærshots" nr. 1 på Google.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)